Neolamprologus Similis
Fra : Jens Henrik Hosbond

Dato : 10-04-02 17:14

Jeg har i øjeblikket 2 par Neolamprologus Similis i et 63L akvarie - er det
korrekt at deres tilstand bliver betragteligt dårligere, hvis ikke der er en
rimelig strøm af cirkulerende vand i akvariet ??

Fra : Brian Christensen

Dato : 11-04-02 08:11

"Jens Henrik Hosbond" <jhhosbond@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> rimelig strøm af cirkulerende vand i akvariet ??

Hej

Ja, min erfaring med alle ciklider både fra Malawi og Tanganiyka er at de
trives bedst med en god og rigelig vandcirkulation.
Jeg har derfor altid hvad nogen måske vil kalde en overkapacitet på mine
akvarier. Dvs. ud over et spandpumpe system der køre lige så stille så et
par gode kraftige powerheads.