Brændeovns afgift ???
Fra : Permoje

Dato : 01-02-01 20:28

Er der nogen der ved noget om dette emne ???

De snakker hele tiden om nogle afgifter på Brændeovne.

Men vi hører intet.

Er der ikke nogen der ved hvad dette emne omfatter ??

Mvh. Permoje

Fra : E. Jensen

Dato : 02-02-01 17:59

Hej Permoje

Jeg har fundet flg. på Told- og Skats hjemmeside
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=97079

Mon ikke det er den forhøjelse på 100 kr. pr. kvm.i vurderingen af din bolig
du tænker på?

hilsen

E.Jensen

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 02-02-01 18:13

"E. Jensen" wrote:

> [...]
> http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=97079
>
> Mon ikke det er den forhøjelse på 100 kr. pr. kvm.i vurderingen af din bolig

Det er garanteret derfor man kan få tilskud til installation af visse
brændeovne. Så kan de senere tjene det hjem på ejendomsskatterne!

:) Johan

Fra : Ivar

Dato : 02-02-01 19:27

> Mon ikke det er den forhøjelse på 100 kr. pr. kvm.i vurderingen af din bolig
> du tænker på?

Hvis det kan klare det,. Min nabo fik sat 50.000,- på vurderingen
pga. brændeovn... og huset er ikke på 500 kvm men ca. 170 kvm.

Ivar

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 07-02-01 08:30

On Fri, 2 Feb 2001, E. Jensen wrote:
> [...]
> http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=97079
> Mon ikke det er den forhøjelse på 100 kr. pr. kvm.i vurderingen af din bolig

Sørger skorstensfejeren, der jo skal godkende installationen af
brændeovnen, for at de rette myndigheder får at vide at man nu har en
brændeovn i hytten, eller er man selv pligtig til at informere om
installationen?
Og hvordan / til hvem?

--
Mvh. Finn

Fra : Martin Hansen

Dato : 02-02-01 17:58

On Thu, 1 Feb 2001 20:28:26 +0100, "Permoje" <Permoje@get2net.dk> wrote:
>Er der ikke nogen der ved hvad dette emne omfatter ??
Endnu en skjult skat, om de snakker om det eller ej, det kommer.
--
MVH. Martin
Sønderborg