Orgelmusik.
Fra : Henning Lund

Dato : 10-04-02 12:39

Er her en som kan fortælle mig hvem der egentlig spiller det hammondorgel
musik der tit sendes over lokalradioerne i forbindelse med f.eks reklamer,
pladespil mm, Ole Erling er det ikke men hvem pokker laver ellers den slags
musik?

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-04-02 13:38

"Henning Lund" <Fjerndettehla@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> musik der tit sendes over lokalradioerne i forbindelse med f.eks reklamer,
> pladespil mm, Ole Erling er det ikke men hvem pokker laver ellers den

Nu hører jeg ikke så meget lokalradio, men Jimmy Smith, kongen af
hammondorglet, er altid et godt bud. Men måske er han lidt for mærkelig til
lokalradioen...

/Nikolaj

Fra : Henning Lund

Dato : 10-04-02 18:44

nikolaj borg skrev:

> Nu hører jeg ikke så meget lokalradio, men Jimmy Smith, kongen af
> hammondorglet, er altid et godt bud. Men måske er han lidt for
> mærkelig til lokalradioen...
>
> /Nikolaj
Hej

Jeg er ikke klar over hvem han er, men det orgelmusik der spilles er både
gammel og uptodate musik af enhver art, så det er ikke sikkert at det er
ham, når du skriver han er sær