Udstødnings systemet på en 2 takter
Fra : "H;P

Dato : 09-04-02 10:12

Hejsa´ N.G

Jeg har fået adgang til diverse rør & plade materialer i rustfast. Sjovt nok
er der sørme også adgang til koldsave-valser og ikke at glemme TIG-værk .
Nu har jeg ladet mig fortælle & forsket lidt, og det vigtigste for en
2-takter er en rigtigt dim. og korrekt modstand i den forreste potte ikke
sandt ?(og den lader jeg være i fred !). Men hvad med den bagerste ?. Er det
kun en dæmper eller er der også en hvis modstand i denne ?. Meningen med
galskaben er at få dæmpet den lidt ekstra + et lidt pænere(sejere) udseenden
og så får man jo lov til at bruge sine hænder og kreativitet et par dage

Hilsen

H;P

--
[KTN]FalkenDK (Quake 3 Nickname)
Praise The Lord & pass the Ammo !

Fra : Brian/Hekto

Dato : 09-04-02 11:24

Jeg har samlet lidt om udstødningen, og fundet link bl.a. til McDizzy på
www.speedfight.cjb.net

/Brian

Fra : "H;P

Dato : 09-04-02 15:10

Hej Igen

Skulle vil lige nævne at det drejer sig om en Senda R ´98 !

H;P