Kok søges...
Fra : Rune og Stinne

Dato : 08-04-02 20:16

Hejsa!

Med fare for at blive buet ud af gruppen, vover jeg at søge en kok evt.
madkyndig her.
Jeg skal giftes til sommer og skal i den anledning bruge en til at lave
maden, jeg har ikke kunnet finde nogen på nettet, som jeg både er begejstret
for og som har mulighed for at lave mad i Horsens d. 20/7-02.

Kan du klare ovenstående eller kender du muligvis en som kan, ja så hører
jeg meget gerne fra dig!

Mvh
Stinne

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-04-02 19:59

Rune og Stinne <3r@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> for og som har mulighed for at lave mad i Horsens d. 20/7-02.
>
> Kan du klare ovenstående eller kender du muligvis en som kan, ja så hører

Kan du ikke lige skrive om i bliver 500 eller 50 til jeres bryllup. Er
der et køkken på stedet, er i vegetarer og så videre

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid