Problemer med Warcraft II battle.net editi~
Fra : Svend Emil

Dato : 07-04-02 20:45

Når jeg vil spille Warcraft II med en af mine venner over battle.net, sker
der det at når den ene af os har lavet en bane, akn den anden ikke komme ind
i den, selv med det rigtige navn og pass.

Hvad kan der være galt??? At mit internet nogen gange kører lidt langsom???
...eller hvad?!?!

Jeg har nogle gange problemer med at etablere forbindelse til battle.net,
p.g.a. dårligt internet forbindelse, og andre gange kører det upåklageligt.

Svend Emil
P.S. Nogen der har samme erfaringer som mig, og eventuelt en løsning??

Fra : Tjalfe

Dato : 08-04-02 15:45

Kører du med et normalt modem (56.6 eller langsommere) eller har du en
router? Hvis du har en router, eller sidder bag en anden form for beskyttet
netværk, skal du nok først åbne for de porte Warcraft II bruger før du kan
være 'host' (server). Hvis ikke du har fået gjort det, kan du kun joine
spil.

Går i øvrigt ud fra at det ikke er piratkopier, og at i har hver jeres
original kopi.

Med Venlig Hilsen
Tjalfe
http://hjem.get2net.dk/tjalfe

Fra : Svend Emil

Dato : 08-04-02 17:05

> Går i øvrigt ud fra at det ikke er piratkopier, og at i har hver jeres
> original kopi.

Ja, det er det. Har fundet ud af i dag, at det var p.g.a. at mit ADSL ikke
kørte så godt, så nu virker det bare

Svend