Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Øv - en hel søndag med
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-04-02 17:34

Øv - en hel søndag med gråvejr - det er bare "surt show"...!

Nå men jeg kan vel ikke tillade mig at klage, da jeg har fået taget
nogle billeder i løbet ugen, jeg har nemlig givet mig selv det
privilegium, at jeg også på hverdage har mulighed for at tage ud og
fotografere, når lyset er godt.

Jeg har netop opdateret www.photo-gallery.dk med nye billeder fra uge 14
- 2002, der er 48 billeder fordelt i 3 preview-ark, med 16 thumbnails
billeder i hver, hvis du ønsker at se et billederne i en større udgave,
så kan du bare klikke på thumbnails billedet.

Direkte link til preview-arkne:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Jeg har også brugt gråvejret til en større gennemgang og opdatering af
min side med foto-link.

Direkte link til siden med foto-links:
http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm

Hvis du har et eller flere links til gode foto-sites, så send mig en
e-mail med URL'et, sidens titel, og en kort beskrivelse.

Fra : jonas

Dato : 07-04-02 18:15

Ja så bor du ikke i vestjylland. Vi har haft en del sol i dag og ikke så
mange skyer......
Helt skyfrit hele lørdagen og også meget dejlig i dag søndag men en hel del
sol.

Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CB074E9.8EA4D150@niels-ebbesen.net...

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 07-04-02 20:50

"jonas" <jonas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange skyer......
> Helt skyfrit hele lørdagen og også meget dejlig i dag søndag men en hel

Det samme i østjylland.......

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 08-04-02 08:10

> Øv - en hel søndag med gråvejr - det er bare "surt show"...!

Hmmmm....var på Amager hele dagen..og vejret var da udemærket!

Claus|