Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
video - C-2500L
Fra : Thomas Krath

Dato : 05-04-02 17:58

....kan subj. optage video'er. Det er et Olympus kamera.

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk

Fra : HB Nielsen

Dato : 05-04-02 18:09

Nej det mener jeg ikke at den kan, for dens efterfølger c-2100 kan ikke.

HB

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 05-04-02 20:00

"HB Nielsen" <hb_nielsen@hotmail.com> wrote in message
> Nej det mener jeg ikke at den kan, for dens efterfølger c-2100 kan ikke.

I så fald er mit eksemplar af c2100-racen åbenbart et eksempel på en vild
elektronisk mutation, for det kan nemlig sagtens

// Steffen

Fra : Morten Bagger

Dato : 05-04-02 18:18

"Thomas Krath" <tkrath@hotmail.com> wrote in message
> ...kan subj. optage video'er. Det er et Olympus kamera.
>
> --
> Thomas Krath
> www.tkrath.dk

Prøv at kigge her:
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/intro.cfm?id=C-2500L&hall=Digit
al+Cameras
Du kan være sikker på at de gør opmærksom på det, hvis den kan optage
videosekvenser........

Fra : hss

Dato : 05-04-02 18:33

Hej Thomas.

Nej det kan det ikke. Jeg er selv en lykkelig ejer af et sådant ellers
udemærket kamera.

Med venlig hilsen

Henrik Schandorf

www.schandorf.dk

PS.: på min web-site vil du bl.a. kunne finde mange henvisninger til
forskellige sider bl.a. vedr. test.

Fra : Thomas Krath

Dato : 05-04-02 18:34

> [...]
>
> Henrik Schandorf
>
> www.schandorf.dk
>
> PS.: på min web-site vil du bl.a. kunne finde mange henvisninger til

Oki doki.. tak for jeres hurtige svar !

--
Thomas Krath
www.tkrath.dk