Sladder: Nyeste XP kan ikke kører webdelin~
Fra : Michael Horn

Dato : 05-04-02 08:48

Hej M.G. I må lige indvie's i dette...

Mac'ens glæder er mange, bla webdeling oma. Netdeling

I disse it tider er man desværre nødsaget til at have en windoze maskine
kørende også (program kompatible)

I en feber opgraderede jeg så til XP-Home edition, Flot ser det jo ud, men
ak !

Installationen smadrede mine filer, den installere over flere HD, drivere er
ikke klar osv osv. (hurra for backup)

Nu da man så har en licens, er man berettiget til support:
Hvorfor kan man ikke mere dele filer på web?
Hvordan ser man størrelsen på sine mapper i stifinder?
Hvorfor skal man nu selv slukke for sin PC under lukned?
Hvor mange HD ligger systemet på?

Man bliver ganske udmattet.............

Nu er man så bare endnu gladere for sin mac...

Mvh Michael Horn
________
Supporten havde denne kommentar:

Ps. Som endeligt svar, dog ikke skriftligt: Opgrader til XP-Pro eller 3.
Parts weddeling software

>Hej Michael
>Jeg har arbejdet på din sag , men er desværre ikke kommet til en løsning på dit
>problem endnu.Jeg er ikke mester i deling af filer på sin Computer men vil gøre
>hvad jeg kan for at løse dit problem.
>Jeg vil kontakte dig igen efter Påske.
>Hvis du selv har fundet en løsning i mellem tiden må du meget gerne skrive >en
mail til mig om det.

>Med venlig hilsen / Best regards

>Michael
>Support Engineer
>Microsoft Personal Support
>Phone : +45 4489 0111
>Fax :+46 911 21 15 99
>microsoft.support@excellenteservice.com

>http://www.microsoft.com/danmark/support
><http://www.microsoft.com/danmark/support>

>My goal is VERY SATISFIED customers.
>If you have any feedback on the work I do,
>Please let me or my manager Carl Wikhede know at
>carl.wikhede@excellenteservice.com ><mailto:carl.wikhede@excellenteservice.com>
or on telephone +46 911 23 36 >17

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 05-04-02 19:19

Hej Michael

- Hvis det så var det eneste.... I den norske gruppe, <no.it.os.mac.diverse> har
der den sidste uges tid kørt en tråd omkring selv samme XP om, at den end ikke
understøtter hverken Java eller JavaScript.... - Monstro det er lavet for at tvinge
folk til at undlade brugen af Win-versionen af StarOffice...?

mvh. Erik Richard

Michael Horn wrote:

> [...]
> ________
> Supporten havde denne kommentar:
>
> Ps. Som endeligt svar, dog ikke skriftligt: Opgrader til XP-Pro eller 3.

Phone: (+45) 8625 0963, & (+45) 4082 6109,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Software - For Theological Education - And For Physically Impaired
- Do it The Nisus Way - Nisus Writer, The Best Text Processor in The World
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Morten Reippuert

Dato : 06-04-02 01:03

> I den norske gruppe, <no.it.os.mac.diverse> har der den sidste uges tid
> kørt en tråd omkring selv samme XP om, at den end ikke understøtter
> hverken Java eller JavaScript....

javasscript og java har ikke noget med hinanden at gøre, og javascript
er understøttet. MS har ikke leveret en java VM til deres OS'er siden
Sun vandt Java retsagen.

Det er doog ikke værre end man kan hente nyeste Java VM hos sun - og den
er både hurtigere og mere kompatibel end Apples VM i Mac OS X (Mac OS
9's VM version er helt håbløs)

> - Monstro det er lavet for at tvinge folk til at undlade brugen af
> Win-versionen af StarOffice...?

Nej, det er fordi Sun har fået nedlagt et forbud mod MS's VM...

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen <icq:131382336>

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-04-02 01:16

spam@reippuert.dk (Morten Reippuert) writes:

> javasscript og java har ikke noget med hinanden at gøre, og javascript
> er understøttet. MS har ikke leveret en java VM til deres OS'er siden
> Sun vandt Java retsagen.

Ikke rigtigt. De har ikke tilføjet nye faciliteter til deres
1.1. baserede JVM, men der er sket fejlretninger.

> Det er doog ikke værre end man kan hente nyeste Java VM hos sun - og den
> er både hurtigere og mere kompatibel end Apples VM i Mac OS X (Mac OS
> 9's VM version er helt håbløs)

OS X er en 1.3.1, og der går rygter om at 1.4 skulle være klar snart.

Det er ikke slemt. Deres HotSpot kræver mere arbejde dog.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn