hurtigt svar udbedes
Fra : Brizz

Dato : 04-04-02 18:36

HAr hentet sten på stranden og der er lidt grøn alger på. kan altså ikke få
dem vasket helt af. hvad sker der? de kan vel ikke leve i ferskvand eller er
det bare mig der drømmer? har vasket dem ret godt med varmt vand og en skure
svamp. Er det godt nok?
Brian

Fra : ole larsen

Dato : 04-04-02 18:50

Brizz skrev i meddelelsen <9a0r8.6193$567.433987@news000.worldonline.dk>...
> [...]
er
>det bare mig der drømmer? har vasket dem ret godt med varmt vand og en

Ja, du tilfører blot en anelse bioload

Ole

Fra : Brizz

Dato : 04-04-02 18:58

> Ja, du tilfører blot en anelse bioload

Som er ok?¿

Fra : Brizz

Dato : 04-04-02 19:30

> Som er ok?¿

DEt håber jeg for nu er de pladsket i vandtanken.
Men takker da lige Ole for et svar, som jeg dog ikke kunne tyde helt. Men
takker anyway
Brian

Fra : ole larsen

Dato : 04-04-02 20:46

Brizz skrev i meddelelsen ...

>DEt håber jeg for nu er de pladsket i vandtanken.
>Men takker da lige Ole for et svar, som jeg dog ikke kunne tyde helt. Men
>takker anyway
>Brian

Bioload er udtryk for organisk forurening, der i dette tilfælde er sååå
lille at
du kan glemme den

Ole