|
| Tålmod og Studiedata Fra : Peter Holm |
Dato : 04-04-02 18:18 |
|
Nuværende status:
Ordren er endnu ikke afsendt (bestilt: 02-04-02 16:24:56)
Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt sine
varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og sendt? Så
skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.
--
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
| |
Cassandra (04-04-2002)
| Kommentar Fra : Cassandra |
Dato : 04-04-02 19:04 |
|
Ja.
| |
Thomas Alexander Fre~ (04-04-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Alexander Fre~ |
Dato : 04-04-02 19:04 |
|
Peter Holm wrote:
> Nuværende status:
> Ordren er endnu ikke afsendt (bestilt: 02-04-02 16:24:56)
>
> Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få
> afsendt sine varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler
> pakket ind og sendt? Så skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som
> jeg plejer.
Tjaaeh, jeg snipper lidt fra forsiden:
"OBS! Kontoret er lukket i perioden fra den 27. marts til den 1.
april, begge dage inklusive."
Kunne det mon tænkes at de har en "lille" bunke ordrer fra den
periode at tage sig af as well ?
Ellers er der jo denne fra nyhedssiden (21.03.2002):
"Da Studiedata står overfor klargøring og indflytning i nye
produktions- og lagerlokaler samt anvender en del ressourcer på
udvikling og implementering af et nyt administrations- og
e-handelssystem, har vi desværre ikke arbejdskraft til at kunne
tilbyde vores kunder muligheden for at afhente varer på vores
adresse i den kommende måneds tid. Det beklager vi."
Så mon ikke de har nok at se til i det hele ?
Studiedata plejer at være gode og hurtige at handle med, så mon
ikke de kan vedblive at være det, hvis vi ellers er søde ved dem
mens de flytter & skifter system.
Flytningen er i øvrigt tiltrængt, skulle jeg hilse og sige - jeg
plejer at hente selv (bor lige rundt om hjørnet), og sidste gang
var det næsten ikke til at komme ind i lokalet for kasser og
paller...
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.
| |
Bjarke Hansen (04-04-2002)
| Kommentar Fra : Bjarke Hansen |
Dato : 04-04-02 19:17 |
|
"Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> wrote in message
news:3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Studiedata plejer at være gode og hurtige at handle med, så mon
> ikke de kan vedblive at være det, hvis vi ellers er søde ved dem
> mens de flytter & skifter system.
Hmm, da jeg bestilte hos dem for ca. 1,5 år siden. Da de stadig var et
rimeligt nyt firma....
Tog det altså ca. 3 uger at få leveret varen.... Bla. fordi Addtronic
kabinetten ikke var på lager, samt en køller... Hvor jeg faktisk fik en
forkert, som var versionen dårligere end den jeg bestilte.... Jeg betalte
det samme, og har en køller der larmer utroligt meget.... De var åbenbart
ligeglad med modellen, bare den ligner!
Nu har jeg så forspurtgt dem om et par produkter pr email... Den har de ikke
svaret på, indtilda... Og jeg sendte den i igår. Et firma der kun er på
internettet, besvarere da mails, inden for et par timer!!
> Flytningen er i øvrigt tiltrængt, skulle jeg hilse og sige - jeg
> plejer at hente selv (bor lige rundt om hjørnet), og sidste gang
> var det næsten ikke til at komme ind i lokalet for kasser og
> paller...
Hehe okey,, men til de priser de har på deres produkter, kunne de godt tage
sig sammen....
| |
Henrik Høy (04-04-2002)
| Kommentar Fra : Henrik Høy |
Dato : 04-04-02 19:33 |
|
In article <a8i5b2$2ul$1@sunsite.dk>,
bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk says...
> "Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> wrote in message
> news:3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Studiedata plejer at være gode og hurtige at handle med, så mon
> > ikke de kan vedblive at være det, hvis vi ellers er søde ved dem
> > mens de flytter & skifter system.
>
> Hmm, da jeg bestilte hos dem for ca. 1,5 år siden. Da de stadig var et
> rimeligt nyt firma....
>
> Tog det altså ca. 3 uger at få leveret varen.... Bla. fordi Addtronic
> kabinetten ikke var på lager, samt en køller... Hvor jeg faktisk fik en
> forkert, som var versionen dårligere end den jeg bestilte.... Jeg betalte
> det samme, og har en køller der larmer utroligt meget.... De var åbenbart
> ligeglad med modellen, bare den ligner!
>
> Nu har jeg så forspurtgt dem om et par produkter pr email... Den har de ikke
> svaret på, indtilda... Og jeg sendte den i igår. Et firma der kun er på
> internettet, besvarere da mails, inden for et par timer!!
>
> > Flytningen er i øvrigt tiltrængt, skulle jeg hilse og sige - jeg
> > plejer at hente selv (bor lige rundt om hjørnet), og sidste gang
> > var det næsten ikke til at komme ind i lokalet for kasser og
> > paller...
>
>
> Hehe okey,, men til de priser de har på deres produkter, kunne de godt tage
> sig sammen....
>
>
>
Jeg bestilte en sen eftermiddag en Alpha Pal 8045 hos dem over nettet,
20 minutter efter fik jeg en mail om at nu var den afsendt, og jeg havde
den næste dag.
Så den vej kan det altså også gå.
Mvh
Henrik
| |
MJ (04-04-2002)
| Kommentar Fra : MJ |
Dato : 04-04-02 21:07 |
|
"Henrik Høy" <henrik@hoey.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.1716bab4d5758a51989689@dtext.news.tele.dk...
> In article <a8i5b2$2ul$1@sunsite.dk>,
> bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk says...
> > "Thomas Alexander Frederiksen" <thomasaf@mail.tele.dk> wrote in message
> > news:3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
[SNIP]
>
> Jeg bestilte en sen eftermiddag en Alpha Pal 8045 hos dem over nettet,
> 20 minutter efter fik jeg en mail om at nu var den afsendt, og jeg havde
> den næste dag.
>
> Så den vej kan det altså også gå.
>
Jeg har haft en tilsvarende positiv oplevelse, bestilte den ene dag havde
varene den næste. Utrolig hurtig levering.
| |
ingeborg jacobsen (04-04-2002)
| Kommentar Fra : ingeborg jacobsen |
Dato : 04-04-02 23:53 |
|
> Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt sine
> varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og sendt? Så
> skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.
Jeg har handlet en del hos studiedata siden 2000 og har købt adskillige
kølere, 2 kabinetter og nogle strømforsyninger.
Der har altid været god og hurtig service. Det eneste jeg skulle vente
læææænge på var en 530W enermax, da den udenlandske forhandler ikke kunne få
den leveret.
Så jeg har kun roser til dem.
Hilsen,.
Ingeborg
| |
Martin K (05-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin K |
Dato : 05-04-02 08:39 |
|
Peter Holm wrote:
> Nuværende status:
> Ordren er endnu ikke afsendt (bestilt: 02-04-02 16:24:56)
>
> Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt
> sine varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og
> sendt? Så skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.
Jeg skulle også have nogle stumper og bestilte 1-4-2002. Jeg har intet hørt.
Jeg kan bestemt ikke rose dem for deres hurtighed.... jeg synes det er
sløvt! Midtdata eller SHG da som regel noget hurtigere. Men de ting til
casemodding kan man kun få hos studiedata.dk!
--
Martin K
| |
Peter Holm (05-04-2002)
| Kommentar Fra : Peter Holm |
Dato : 05-04-02 10:30 |
|
jeg har nu desperat prøvet at annulere ordren via mail og opringninger til
studiedata hvert 5. minut i en time, men jeg får bare en telefonsvarer.
Mails svares der heller ikke på. Pinligt!
Jeg gider ikke handle stder hvor servicen er så dårlig. Det er 3 dage siden
jeg har bestilt varerne, og det stod at de alle var på lager. Hvad skal man
med lagerstatus, hvis de alligevel ikke sender det før en uge efter
bestilling. Lortefirme...ja, jeg er sgu sur.
"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message
news:a8jkgp$2qd3$1@news.cybercity.dk...
> Peter Holm wrote:
> > Nuværende status:
> > Ordren er endnu ikke afsendt (bestilt: 02-04-02 16:24:56)
> >
> > Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt
> > sine varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og
> > sendt? Så skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.
>
> Jeg skulle også have nogle stumper og bestilte 1-4-2002. Jeg har intet
hørt.
> Jeg kan bestemt ikke rose dem for deres hurtighed.... jeg synes det er
> sløvt! Midtdata eller SHG da som regel noget hurtigere. Men de ting til
> casemodding kan man kun få hos studiedata.dk!
>
> --
> Martin K
>
>
| |
Martin K (05-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin K |
Dato : 05-04-02 10:43 |
|
Peter Holm wrote:
> jeg har nu desperat prøvet at annulere ordren via mail og
> opringninger til studiedata hvert 5. minut i en time, men jeg får
> bare en telefonsvarer. Mails svares der heller ikke på. Pinligt!
> Jeg gider ikke handle stder hvor servicen er så dårlig. Det er 3 dage
> siden jeg har bestilt varerne, og det stod at de alle var på lager.
> Hvad skal man med lagerstatus, hvis de alligevel ikke sender det før
> en uge efter bestilling. Lortefirme...ja, jeg er sgu sur.
Jeg har netop nu i dette øjeblik haft fat i dem over telefonen. Der var ikke
noget dér, der var en gut der lovede mig at mine varer ville blive afsendt
idag. De var ellers kun kommet frem til den 29-3-2002. Begrundelsen var, at
folk havde købt meget op til/i påsken... så det er da ikk' så ringe endda!
--
Martin K
| |
Thomas Alexander Fre~ (05-04-2002)
| Kommentar Fra : Thomas Alexander Fre~ |
Dato : 05-04-02 10:55 |
|
Martin K wrote:
<snip>
> Jeg har netop nu i dette øjeblik haft fat i dem over telefonen.
> Der var ikke noget dér, der var en gut der lovede mig at mine
> varer ville blive afsendt idag. De var ellers kun kommet frem
> til den 29-3-2002. Begrundelsen var, at folk havde købt meget
> op til/i påsken... så det er da ikk' så ringe endda!
>
> --
> Martin K
Det var jo det jeg skev i
<3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> - hvorfor
læser i ikke hvad jeg skriver ... *Snøft* der er aldrig nogen
der lytter til mig ...
--
MVH/Thomas A. Frederiksen
Registered Linux user #168164, http://counter.li.org
http://www.usenet.dk/netikette - på forhånd tak.
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.
| |
Martin K (05-04-2002)
| Kommentar Fra : Martin K |
Dato : 05-04-02 11:26 |
|
Thomas Alexander Frederiksen wrote:
> Martin K wrote:
>
> <snip>
>> Jeg har netop nu i dette øjeblik haft fat i dem over telefonen.
>> Der var ikke noget dér, der var en gut der lovede mig at mine
>> varer ville blive afsendt idag. De var ellers kun kommet frem
>> til den 29-3-2002. Begrundelsen var, at folk havde købt meget
>> op til/i påsken... så det er da ikk' så ringe endda!
>>> o)
>> --
>> Martin K
>
> Det var jo det jeg skev i
> <3cac9592$0$58723$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> - hvorfor
> læser i ikke hvad jeg skriver ... *Snøft* der er aldrig nogen
> der lytter til mig ...
>
>
Yup... det læste jeg da også! Synes bare lige jeg ville meddele at man kunne
'presse' sig foran ved at ringe. Thats all... Jeg *havde* læst dit forrige
indlæg, og mit indlæg var på ingen måde for at fornærme nogen, men var blot
venligt ment...
--
Martin K
| |
Peter Holm (05-04-2002)
| Kommentar Fra : Peter Holm |
Dato : 05-04-02 12:27 |
|
endelig lykkedes det - jeg har annuleret ordren - hentet varerne per bybus
hos shg - det hele tog under 1 time. Selfservice - det virker hvergang.
"Skal man ha' gjort noget ordentligt, så skal man gøre det selv"
"Peter Holm" <phc@mail1.stofanet.dk> wrote in message
news:3cac8aab$0$1345$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Nuværende status:
> Ordren er endnu ikke afsendt (bestilt: 02-04-02 16:24:56)
>
> Jeg er utålmodig - hvor længe er Studiedata normalt om at få afsendt sine
> varer? Kan det virkelig ta' 3 dage at få en køler pakket ind og sendt? Så
> skulle jeg jo ha' bestilt hos shg som jeg plejer.
>
>
> --
> Peter Holm
>
> phc@mail1.stofanet.dk
>
>
| |
|
|