MOHAA Cheats
Fra : Dopedog KDC

Dato : 03-04-02 23:12

Hey... nogen der har en kode så man kan skippe en bane eller 2 i Medal Of
Honor- Allied Assault??

Jeg har ledt på Google.com men hver gang kom der noget med at man skulle
ændre genvejen o.s.v. med +set cheats og sådan noget ... men når jeg gjorde
det stod der at genvejen ikke var gyldig!

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 04-04-02 09:33

"...skippe en bane eller 2" - hvor kedeligt... men ok, hvis du vil springe
over, hvor gærdet er lavest...
Den eneste måde jeg umiddelbart kender er, at åbne konsollen (skal "slå´s
til" i advanced settings, derefter tryk på "½"-tasten) skriv: "maplist" og
tryk enter, så får du en liste over alle baner (incl. en "hemmelig bane"
m4|0.bsp) V.h.a. listen kan du vælge banerne du vil spille enkeltvis.

/Asger Ellekrog

Fra : Dopedog KDC

Dato : 04-04-02 10:54

Tja men jeg sidder fast i en bane nu og jeg har kun 16 i health såååeh...
har ikke rigtig fundet ud af om man kan starte banen forfra med fuldhealt!

-Ronnie

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 04-04-02 10:57

Dopedog KDC wrote:

> Tja men jeg sidder fast i en bane nu og jeg har kun 16 i health såååeh...
> har ikke rigtig fundet ud af om man kan starte banen forfra med fuldhealt!
>
> -Ronnie

Det kan man da. Man kan bare loade auto-save fra starten af banen. På
nogle baner 'medbringer' man selvfølgelig det health man havde i
slutningen af forrige bane, men hvis det er nødvendigt må man vel så gå
lidt længere tilbage.

Mvh. Jacob.

Fra : Dopedog KDC

Dato : 06-04-02 19:17

Ja men jeg har jo slettet autosavesne så der kun er det ene savegame tilbage
som jeg bruger... hvor jeg KUN har 16 i health ... :(

-Ronnie

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 07-04-02 06:21

Dopedog KDC wrote:

> Ja men jeg har jo slettet autosavesne så der kun er det ene savegame tilbage
> som jeg bruger... hvor jeg KUN har 16 i health ... :(

Det ville jeg karakterisere som værende noget nært ret dumt. Men ok,
shit happens og savegames har det åbenbart ikke sikkert på din computer;
Hvorfor har du lige slettet autosave?

Anyway: jeg tvivler på, at der er en eneste bane hvor man ikke kan komme
igennem uden at miste 16 i health. Så jeg tror bare, at du skal prøve
igen...

Mvh. Jacob.

Fra : Simon Kamber

Dato : 07-04-02 09:39

On Sun, 07 Apr 2002 07:21:20 +0200, Jacob Holm Jorgensen
<jacob.hj@abk.auc.dk> wrote:

>Anyway: jeg tvivler på, at der er en eneste bane hvor man ikke kan komme
>igennem uden at miste 16 i health. Så jeg tror bare, at du skal prøve
>igen...
Det er svært. RIGTIGT svært. især i de senere baner.