Gummiringe til henkogningsglas
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-04-02 20:56

Hvor kan man købe de der hvide gummifætre, som sidder på låget af
henkogningsglas ?

Bor i Storkøbenhavn.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Hanne Christensen

Dato : 01-04-02 21:53

"Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse news:1f9zd88.542hry5ujdx4N%jesper@gylling.net...
> Hvor kan man købe de der hvide gummifætre, som sidder på låget af
> henkogningsglas ?
>
> Bor i Storkøbenhavn.
>
> --
> Med venlig hilsen Jesper )
> http://www.gylling.net/

Det kan man vist gøre mange steder. Sidst købte jeg i Bilka eller Føtex ( i syltesæsonen). Eller prøv en isenkræmmer.
vh
Hanne

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 01-04-02 22:32

Hanne Christensen <poulc@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Det kan man vist gøre mange steder. Sidst købte jeg i Bilka eller Føtex (
> i syltesæsonen). Eller prøv en isenkræmmer. vh Hanne

Perfekt - jeg napper en føtex.

-- Med venlig hilsen Jesper ) http://www.gylling.net/