Inferno Festival
Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 01-04-02 16:39

Ahh!

Er netop kommet retur fra Inferno Festivalen i Oslo.
2 dage med svært ond metal. Lækkert og sgu en ret stor oplevelse.
Især 1349 var for seje: Frost fra Satyricon på trommer, ildpusteri samt
fyrværkeri på scenen.. Hvis man er til black metal af den gamle skole er
1349 således et ret pisse godt band at tjekke ud (når der engang udkommer en
plade med dem, altså...).

Men det jeg egentlig ville sige, var, at for alle jer, der ikke var derovre,
findes der på denne adresse:
http://www.nrk.no/kanal/nrk_petre/ambolt/1751516.html
en række komplette koncerter med Bl.a. Carpathian Forest, Behemoth og Dimmu
Borgir.

Fra : Troels

Dato : 01-04-02 16:47

> [...]
> http://www.nrk.no/kanal/nrk_petre/ambolt/1751516.html
> en række komplette koncerter med Bl.a. Carpathian Forest, Behemoth og

LOL... og i dk brokker de sig over at de holder sexmesse i påsken

/Troels