Slut med Radiohead
Fra : Troels

Dato : 01-04-02 14:51

Hej
Jeg så lige på NME's hjemmeside at Radiohead har valgt at gå fra hinanden.
Der står ikke nogen begrundelse for hvorfor bandet har valgt at skilles.
Bandet var vist ellers ved at indspille deres syvende studiealbum, men det
kommer vi tilsyneladende nok ikke til at høre noget fra, men heldigvis har
vi da de 6 forgående. Mon ikke også vi kommer til at høre noget fra Thom
Yorke enten solo eller sammen med andre. Han har jo allerede samarbejdet med
bl.a. PJ. Harvey og Björk. Måske kunne den multimusikalske Jonny Greenwood
også finde på at udgive noget selv.

Man skulle næsten lave en lille kalvakade med Headless Chicken, On a friday
og Radiohead cd'er.

/Troels

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 01-04-02 16:02

Åårrrhhh hvaaaddd! De er simpelthen gået fra hinanden!! Jamen, så ser jeg
ingen anden udvej end at koste mig i døden, eller I hvert fald te mig som en
flæbende 13-årig Take That fan...

...hvis det da ikke var fordi jeg var stensikker på at det var en aprilsnar
:)

Mads.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 01-04-02 21:07

"Mads Rahbek Hougaard" <madsrh@INGENSPAMdgh.dk> wrote in message
> [...]
> flæbende 13-årig Take That fan...
>
> ..hvis det da ikke var fordi jeg var stensikker på at det var en aprilsnar

Ja, lad os håbe det ...

mvh
Kim Frederiksen