Rygeafvænning uden stress!!
Fra : Erik Graversen

Dato : 01-04-02 13:29

Prøv denne metode til at komme af med din afhængighed: http://home1.stofanet.dk/erikgr/
På ca. 1½ måned blev jeg røgfri og det var fra at ryge 35-40 smøger pr. dag!

Dette er en total ukommerciel web-side. Der er ikke engang nogle baner-reklamer! Metoden er helt gratis!
Jeg ønske blåt at give denne metode videre til så mange så muligt, efter at den har hjulpet mig.

Mvh,

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 02-04-02 09:51

In message <3ca852a5$0$10915$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>
date 1 Apr, wrote a daemon named Erik Graversen:

>Prøv denne metode til at komme af med din afhængighed: http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Jeg løb tør for tobak den 1. December. Så gik der sport i at se hvor længe
den kunne holdes gående. Den går endnu.

Men min garderobe må udskiftes :-/

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-04-02 10:53

"Alex Bach Andersen" <abca@ccl4.org> skrev i en meddelelse

> Jeg løb tør for tobak den 1. December. Så gik der sport i at
> se hvor længe den kunne holdes gående. Den går endnu.
>
> Men min garderobe må udskiftes :-/

Så gør som mange andre - spis en gulerod hver gang inden du kaster dig
over slik og søde sager - det er jo begrænset hvor mange gulerødder
man orker at tygge i sig hver dag!!

"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Erik Graversen

Dato : 02-04-02 17:22

> [...]
>
> Jeg løb tør for tobak den 1. December. Så gik der sport i at se hvor længe

Det er sku godt gået Alex!

> Men min garderobe må udskiftes :-/

Tja! Jeg har da også lagt mig lidt ud. Men jeg har heldigvis et job hvor jeg rør mig meget
så det går ikke helt galt.

Mvh,

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/top.htm

Fra : Bjarne Krog

Dato : 04-04-02 09:48

On Tue, 02 Apr 2002 10:50:31 +0200, Alex Bach Andersen <abca@ccl4.org>
wrote:

>Jeg løb tør for tobak den 1. December. Så gik der sport i at se hvor længe
>den kunne holdes gående. Den går endnu.

Det er FLOT

>Men min garderobe må udskiftes :-/

Jamen nu da du ikke skal spilde din tid med at ryge, så kan du få tid
til at motioner på hyggeplan (prøv det for du har mere luft end før du
løb tør for tobak *S*)

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk