Vandbad
Fra : Marianne

Dato : 01-04-02 12:12

Igen, igen har jeg før påskefrokosten stået og bøvlet med at tilberede noget
i vandbad og ærget mig over, at jeg ikke har noget ordentligt udstyr. Så NU
skal det være anderledes, og en gaveønske-mulighed ligger lige for!

Jeg har kigget på http://www.hwl.dk/ under Bain-Maire, for jeg troede
faktisk, at det var sådan en dims, jeg søgte. Men jeg er kommet i tvivl: det
ser nærmst ud som om inder-dimsen har huller, og det er sørme ikke meningen.
Jeg forestiller mig 'noget', jeg kan bruge til at lave ægge-mælkemassen til
italiensk is i, smelte chokolade o.a.

Hvad hedder monstro sådan én, jeg søger ?

mvh

Marianne

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 01-04-02 15:01

[Marianne | Mon, 1 Apr 2002 13:12:08 +0200]

>Jeg forestiller mig 'noget', jeg kan bruge til at lave ægge-mælkemassen til
>italiensk is i, smelte chokolade o.a.

Præcist, sådan én har jeg fra Eva Trio, og er ganske glad for - det jeg
har er en (almindelig) Eva-gryde med en tilhørende Piskebowle.

Kig evt. på http://www.evadenmark.com/EvaTrio/evatrioliste.html

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Marianne

Dato : 01-04-02 18:55

> Præcist, sådan én har jeg fra Eva Trio, og er ganske glad for - det jeg
> har er en (almindelig) Eva-gryde med en tilhørende Piskebowle.
>
> Kig evt. på http://www.evadenmark.com/EvaTrio/evatrioliste.html

Jamen det var jo lige sådan én. Tak for tippet.

mvh
marianne