Vandbad
Fra : Marianne

Dato : 31-03-02 22:29

Igen, igen har jeg før påskefrokosten stået og bøvlet med at tilberede noget
i vandbad og ærget mig over, at jeg ikke har noget ordentligt udstyr. Så NU
skal det være anderledes, og en gaveønske-mulighed ligger lige for!

Jeg har kigget på http://www.hwl.dk/ under Bain-Maire, for jeg troede
faktisk, at det var sådan en dims, jeg søgte. Men jeg er kommet i tvivl: det
ser nærmst ud som om inder-dimsen har huller, og det er sørme ikke meningen.
Jeg forestiller mig 'noget', jeg kan bruge til at lave ægge-mælkemassen til
italiensk is i, smelte chokolade o.a.

Hvad hedder monstro sådan én, jeg søger ?

mvh

Marianne

Fra : Sebastian Loeck

Dato : 03-04-02 19:19

Marianne <hoyen@lundbak.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har kigget på http://www.hwl.dk/ under Bain-Maire, for jeg troede
> faktisk, at det var sådan en dims, jeg søgte.
Hmm uden direkte link kan jeg ikke finde det.

> [...]
> Jeg forestiller mig 'noget', jeg kan bruge til at lave ægge-mælkemassen til
Hvorfor tager du ikke bare en tur forbi kødbyen?
En gryde med vandbadindsats fås dog også i andre isenkramer.

hilsen
Sebastian

--
Sebastian Loeck