Hvilke spil skal jeg kæbe?
Fra : Dopedog KDC

Dato : 30-03-02 19:43

Ja jeg har nogle penge i overskud så jeg tror jeg ha' fat i nogle nye spil
.... men hvilke?

Det må gerne være nyt (har RTCW, CM 01/02, C&C Renegade [selvom jeg ik ka få
det til at du!] og MOHAA)

Genren er egentlig ligegyldig men 3d shoot'em up og strategi spil (mere
Realtime - som Starcraft f.eks.) er da at foretrække .. :)

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : rasmus carlsen

Dato : 30-03-02 19:47

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Genren er egentlig ligegyldig men 3d shoot'em up og strategi spil (mere
> Realtime - som Starcraft f.eks.) er da at foretrække .. :)

Max Payne er fedt!

Fra : Dopedog KDC

Dato : 30-03-02 20:53

Det har jeg også ... :) Har også Quake 3 (+ Urban Terror), Unreal Tournament
og Half Life (+ Counterstrike)

Og "KÆBE" sku selvfølgelig være købe

Men tak for forslaget :)

-Ronnie

Fra : Frost

Dato : 30-03-02 20:55

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> få

> Max Payne er fedt!

Ville ikke ligefrem kalde Max Payne nyt, men hvis KDC ikke allerede har det,
så er det i hvert fald de få hundrede kroner værd.

Ellers vil jeg anbefale Jedi Knight II... :)

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 31-03-02 01:02

Battle Realms kan jeg klart anbefale, det er et ganske godt rts.....

Fra : Martin K

Dato : 31-03-02 11:53

> Ja jeg har nogle penge i overskud så jeg tror jeg ha' fat i nogle nye spil
> ... men hvilke?

Hvordan kan man have penge i overskud...

--
Martin K

Fra : Kasper Petersen

Dato : 31-03-02 17:12

Project I:G:I:

Fra : Martin K

Dato : 01-04-02 08:31

> Project I:G:I:

Som er...?

--
Martin K

Fra : El Lunchbox

Dato : 01-04-02 08:36

Fps spil som er okay

-E

Fra : Martin K

Dato : 01-04-02 08:45

> Fps spil som er okay
Okay...

--
Martin K

Fra : Wizeguy

Dato : 31-03-02 18:45

"Dopedog KDC" <ronnie.drengen@mail.dk> wrote in message
> [...]

> Genren er egentlig ligegyldig men 3d shoot'em up og strategi spil (mere
> Realtime - som Starcraft f.eks.) er da at foretrække .. :)

Jedi Knight 2 - Jedi Outcast.
--
Med venlig hilsen/Best regards
Anders Albrechtsen

Fra : Ole

Dato : 31-03-02 20:16

Det er bare HELT klart, du skal købe, ikke kæbe Return to castle
Wolfenstein, Det er hamrende fedt, hvis du har en nogenlunde maskine.
Jeg har en 1.1Ghz, 512Mb ram og et GeForce2 MX400, og det kører perfekt i
højeste opløsning

Ole
"Life is a bitch, and then you die"

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 31-03-02 20:28

Ole wrote:

> [...]
> Wolfenstein, Det er hamrende fedt, hvis du har en nogenlunde maskine.
> Jeg har en 1.1Ghz, 512Mb ram og et GeForce2 MX400, og det kører perfekt i

? Hvad kalder du højeste opløsning?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 20:47

In dk.spil.computer, Ole wrote:

> [...]
>Wolfenstein, Det er hamrende fedt, hvis du har en nogenlunde maskine.
>Jeg har en 1.1Ghz, 512Mb ram og et GeForce2 MX400, og det kører perfekt i

Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)