Celine Dion
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-03-02 19:06

Dagens udbrud:

HVORFOR ER CELINE DIONS NYE SINGLE SÅ KEDELIG?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 27-03-02 19:44

> HVORFOR ER CELINE DIONS NYE SINGLE SÅ KEDELIG?

Det er generelt for Celine Dion.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-03-02 20:32

Mads Breddam wrote:

> Det er generelt for Celine Dion.

Ja jeg undrede mig også lidt over om det mon var et trickspørgsmål ;)

/Robert

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-03-02 20:40

Hej "Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk>

>HVORFOR ER CELINE DIONS NYE SINGLE SÅ KEDELIG?

Det er jo svært at svare på. Det har noget med smag at gøre. Jeg synes
singlen er udmærket, selvom den ikke formår at adskille sig specielt
fra nogle af hendes tidligere hits.

Har lige købt hendes album, sidder og hører andet gennemløb lige nu.
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene. Det ligner de tidligere albums
en del, hendes stil eller sang har ikke ændret sig ret meget. På en
vis er man glad for det, hvis man godt kan lide hendes musik, og på
den anden side savner man lidt nytænkning.

Man kommer dog ikke udenom at der er nogle glimrende sange på cd'en og
at hun har en fantastisk stemme. Hvis du kan lide hendes musik og ikke
forventer nyskabelser, så er den pengene værd. 8/10 fra mig.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-03-02 23:18

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com>
> [...]
> at hun har en fantastisk stemme. Hvis du kan lide hendes musik og ikke
> forventer nyskabelser, så er den pengene værd. 8/10 fra mig.

Tak for anmeldelsen. Vil du sige, at der er nogle indlysende, store hits
på cd'en? Hvis vi altså ser bort fra førstesinglen, som jeg (som det
vist fremgik) ikke finder særligt spændende.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 28-03-02 00:07

> [...]

>på cd'en? Hvis vi altså ser bort fra førstesinglen, som jeg (som det
>vist fremgik) ikke finder særligt spændende.

Jeg synes faktisk ikke første singlen er en oplagt hitsingle. Jeg er
ikke så god til at gætte hvad der har pop kvalitet, men et par bud
kunne være: "Sorry for love", der er pop som Cher ville lave det med
brug af vocoder og alt muligt eller måske "when the wrong one loves
you right", der er et kvikt nummer med en interessant rytme.

Ellers er der en overvægt af ballader, som nok ikke er oplagte
radiohits, når de ikke er titelsange fra en stor blockbuster-film.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Karsten Jensen

Dato : 28-03-02 15:50

On Thu, 28 Mar 2002 00:06:32 +0100, Lars Kim Lund <larskim@mail.com>
wrote:

>Jeg synes faktisk ikke første singlen er en oplagt hitsingle.

Kender ikke pladen, men på den radio jeg arbejder på er lytterne
(specielt unge piger) meget glad for sangen.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-03-02 21:31

On Wed, 27 Mar 2002 19:06:25 +0100, "Peter Brandt Nielsen"
<brandt@etklikherfra.dk> wrote:

>HVORFOR ER CELINE DIONS NYE SINGLE SÅ KEDELIG?

- det er jo smag og behag. Jeg synes da den er meget god.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Max

Dato : 27-03-02 21:56

Hej Peter

> HVORFOR ER CELINE DIONS NYE SINGLE SÅ KEDELIG?

Hvis du lod være at råbe sådan, så kunne det jo være du kunne høre det.

Mvh Max

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-03-02 23:16

"Max" <max_jens@post9.tele.dk>

> Hvis du lod være at råbe sådan, så kunne det jo være du kunne høre det.

Begrænset og velovervejet råben kan vel være et udmærket virkemiddel
både på usenet og i den virkelige verden.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : mivser@worldonline.d~

Dato : 27-03-02 22:21

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en meddelelse
> Dagens udbrud:
>
> HVORFOR ER CELINE DIONS NYE SINGLE SÅ KEDELIG?

Hvorfor er der nogen, som kan lide jazz?

Michael

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 27-03-02 22:23

On 27 mar 2002 enriched usenet with:

> Hvorfor er der nogen, som kan lide jazz?

Det har også ofte undret mig.

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 27-03-02 22:42

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message
> On 27 mar 2002 enriched usenet with:

> Det har også ofte undret mig.

Måske fordi det ikke er sovset ind i alverdens producere...? Meget simpel
opskrift...4 mand, 4 instrumenter....værsgo og spil! Og så kommer der rigtig
musik frem

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 28-03-02 01:47

On 27 mar 2002 Morten Bock Sørensen enriched usenet with:

> Måske fordi det ikke er sovset ind i alverdens producere...? Meget
> simpel opskrift...4 mand, 4 instrumenter....værsgo og spil! Og så
> kommer der rigtig musik frem

Mit indlæg var nu nok mest ment som en spøg.

Jeg er selv mest til musik med rigtige instrumenter, men jazz har bare
aldrig rigtig sagt mig noget. Detteer temmelig sikert en fejl i min
opdragelse, men sådan er der så meget.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 28-03-02 11:42

> Jeg er selv mest til musik med rigtige instrumenter, men jazz har bare
> aldrig rigtig sagt mig noget. Detteer temmelig sikert en fejl i min
> opdragelse, men sådan er der så meget.

Du har sikkert bare hørt det forkerte...

/Mortens

Fra : Max

Dato : 28-03-02 11:55

Hej Morten

> Måske fordi det ikke er sovset ind i alverdens producere...? Meget simpel
> opskrift...4 mand, 4 instrumenter....værsgo og spil! Og så kommer der rigtig
> musik frem

Jeg kan nu godt lide Jazz hvor der er 20 mand, bare i metal afdelingen.

Mvh Max

Fra : mivser@worldonline.d~

Dato : 28-03-02 19:59

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Måske fordi det ikke er sovset ind i alverdens producere...? Meget simpel
> opskrift...4 mand, 4 instrumenter....værsgo og spil! Og så kommer der

Når alt kommer til alt er det faktisk ligegyldig om hvordan musikken er
lavet/produceret.
Sålænge at det falder i øret er det godt.
Celine Dion har en fantatisk stemme og jeg kan ikke lide jazz, that's it.
Hvad andre så mener om den sag er deres problem.

Michael