Nascar Racing 2002 ?
Fra : Kasper Kirkegaard

Dato : 27-03-02 17:52

Jeg har lige læst en anmeldelse af ovennævnte, hvor der blev nævnt
følgende...

"et slags trådnet man kan aktivere mens man kører på banen. Denne funktion
aktiverer et slags HUD, som giver nyttige informationer om hvor man skal
bremse, placere sin bil i forhold til konkurrenterne og så videre"
copy paste fra www.spilzonen.dk

Hvordan får jeg aktiveret denne HUD, og er der andre "skjulte" features i
spillet ala den.

En anden ting. Hvordan *f...* får man sine fps op i nærheden af hvad ens
computer skulle kunne give.
Jeg har en AMD TB 900MHz, 1GB Ram, Geforce3 TI200 og kører WinXP.

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-03-02 11:24

"Kasper Kirkegaard" <Kasper_LK@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En anden ting. Hvordan *f...* får man sine fps op i nærheden af hvad ens
> computer skulle kunne give.
> Jeg har en AMD TB 900MHz, 1GB Ram, Geforce3 TI200 og kører WinXP.

Citat fra anmeldelsen:
En ting der dog er svær at forstå, er de høje systemkrav spillet kræver. Man
skal mindst have en computer med over 256 MB RAM, GeForce2 grafikkort og 1
GHz processor for at afvikle spillet i en tilfredsstilende framerate i en
800x600 opløsning - hvilket er lidt underligt set i lyset af at grafikken
ikke har ændret sig specielt, i forhold til Nascar 4.
--
Peter J

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-03-02 14:35

Her er en mulig løsning.
http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/showthread.php?s=&threadid=38552
God fornøjelse

/Jens.

Fra : Kasper Kirkegaard

Dato : 28-03-02 17:02

Ja, okay. Men er der ingen der kan svare mig på mit spørgsmål vedrørende den
HUD?

Fra : Karsten Borchers

Dato : 29-03-02 03:34

Den "HUD" du beskriver der er blot en linie på asfalten der viser
ideallinien.
Grøn betyder fuld gas.
Gul betyder let på gas
Rød betyder brems.

Så hvad du ser foran dig er en linie der skifter farve alt efter om du er på
vej ind, eller ud af sving.
Kan desværre ikke huske hvor featuren gemmer sig, men går ud fra den ligger
under options, og muligvis controls ?

Karsten Borchers
www.simracing.dk
www.racesimcentral.com

Fra : Kasper Kirkegaard

Dato : 29-03-02 17:49

Okay, tak... Den HUD har jeg prøvet. Jeg troede bare at det var noget mere
fancy...