RAM til iMac Graphite
Fra : Peanut

Dato : 27-03-02 09:38

Hej

Kan man bruge helt almindelig SD RAM 168 pins PC 133 til en iMac Graphite
med DVD-drev?

OfficeLine siger ja og tager 750 for denne klods mens Datatel tager 299 for
den samme klods...

Hilsen Peter

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-03-02 10:00

Peanut <no_spam@no.where> wrote:

> Kan man bruge helt almindelig SD RAM 168 pins PC 133 til en iMac Graphite
> med DVD-drev?

Ja.

mvh.
Kaj.
--
My credit is so bad, that they won't even take my cash...

Fra : Peter

Dato : 27-03-02 10:34

Graphite

> Ja.

OK - cool - er det ligemeget om det er PC100 eller PC133?
De tech specs jeg har fundet siger PC100, men du og OfficeLine siger 133...

Hilsen Peter

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-03-02 10:42

Peter <no_spam@no.where> wrote:

> Graphite

> OK - cool - er det ligemeget om det er PC100 eller PC133?
> De tech specs jeg har fundet siger PC100, men du og OfficeLine siger 133...

Den kan klare sig med PC100, men kan uden probs køre PC133: Den får bare
ikke noget ud af den ekstra hastighed.

mvh.
kaj.

--
My credit is so bad, that they won't even take my cash...

Fra : Maciek

Dato : 27-03-02 13:27

Kaj Christiansen <kajc@nospam.mac.com> wrote:

> Den kan klare sig med PC100, men kan uden probs køre PC133: Den får bare
> ikke noget ud af den ekstra hastighed.

PC 133 ram er billigere end pc100 pga. udbud/efterspørgsel, derfor er
det mere smart at købe nogle bedre ram, billigere.
mvh. Maciek