Svinghjul vil ikke af
Fra : Morten Lynnerup

Dato : 27-03-02 07:16

Hej, jeg har prøvet på at få svinghjulet af min suzuki AP50 men det nægter
at komme af, er der en der har et godt råd mod genstridige svinghjul? Jeg
har prøvet med en aftrækker men jeg kan ikke få det af alligevel. (har
tidlligere haft svinghjulet af en P maxi uden problemer, dette her sidder
meget bedre fast!)

Morten

Fra : Bendt Grunge

Dato : 27-03-02 07:27

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> har prøvet med en aftrækker men jeg kan ikke få det af alligevel. (har
> tidlligere haft svinghjulet af en P maxi uden problemer, dette her sidder

en lille smule varme på svinghjulets nav skulle gøre underværker.

BG.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 27-03-02 15:02

Eller fryse navet så det bliver mindre.

Jeg mener man kan købe hurtig køling på dåse.. Jeg har noget i kælderen men
hvor det er købt ved jeg ikke..

Der stå -20 grader C på 5 sek.

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 28-03-02 14:41

Hej
"Bendt Grunge" <micro@sucks.cum>
> en lille smule varme på svinghjulets nav skulle gøre underværker.
>
> BG.

Tak for hjælpen, det gav sig til sidst, desværre lå problemet ikke der

Morten