Min første hjemmeside
Fra : Per Madsen

Dato : 25-03-02 21:46

Jeg har netop uploaded (tror jeg) min første hjemmeside. Desværre kan
jeg ikke finde den på den adresse hvor den burde forefindes. Kan jeg
ikke forvente at den er tilgængelig med det samme, eller går der lige
lidt tid inden den registreres. Udbyderen er Cybercity.

Per

Fra : tom dissing

Dato : 25-03-02 22:05

Husk at den skal hedde noget i retning af default.. Eller og slutte på
html.. ( tror jeg nok..)
Ellers mener jeg at sådan nogle sider virker i det sekund de kommer "op"..

PS
Du må heller ikke have nogle mellemrum.. Nogle steder..

PPS
Hvis mine råd er helt ude i skoven, må du undskylde..

Fra : Per Madsen

Dato : 25-03-02 22:10

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> Du må heller ikke have nogle mellemrum.. Nogle steder..
>
> PPS
> Hvis mine råd er helt ude i skoven, må du undskylde..

Ifølge Cybercity's side skal den hedde home.html, hvilket jeg også har
kaldt den, meeen den dukker ikke op

Fra : Martin Edlich

Dato : 25-03-02 22:48

In article <1f9mg4z.zvjzoxslw8waN%permand@cool.dk>,
permand@cool.dk (Per Madsen) wrote:

> Ifølge Cybercity's side skal den hedde home.html, hvilket jeg også har
> kaldt den, meeen den dukker ikke op

Og du har trykket på reload i din browser?

Fra : tom dissing

Dato : 26-03-02 00:32

Jeg synes altså at det er helt OK at vi mac folk (!?) spørger hinanden om
rene MAC ting.. Jeg er da godt klar over at det sikkert er rigtigere at
spørge i en anden NG, men helt ærligt .. Hjælp lige en macbruger når du har
chancen..
PS
Vidste ikke at CYberC insisterede på home.html..
Det tyder på at de er blevet hacket meget ( der er en masse hack programmer
der leder efter default/index.. ) her hvor jeg arbejder har vi kaldt vores
startside for noget helt 3.
Tom

On 25/03/02 22:09, in article 1f9mg4z.zvjzoxslw8waN%permand@cool.dk, "Per

Fra : Jan Hovard

Dato : 25-03-02 22:16

Den er tilgængelig med det samme.
Fejlen kan være at du har lagt den det forkerte sted eller at du har kaldt
din startside noget forkert. Den skal enten hedde "index.html" eller
"default.html".
Der afhænger af din udbyder.

---JanH

Fra : macsteen

Dato : 25-03-02 22:25

in article B8C5522C.74D9%jan@hovard.dk, Jan Hovard at jan@hovard.dk wrote on
25.03.2002 22:16:

> [...]
> Fejlen kan være at du har lagt den det forkerte sted eller at du har kaldt
> din startside noget forkert. Den skal enten hedde "index.html" eller

Den skal hedde home.html hos Cybercity. Jeg tror heller ikke at du kan have
lagt den så mange forskellige steder - man kommer ind i rod-dir.
Du skal finde den på http://users.cybercity.dk/~ditusername/ (dslxxxxx)

Fra : Per Madsen

Dato : 25-03-02 22:48

macsteen <macsteen.remove@yahoo.com> wrote:

> Den skal hedde home.html hos Cybercity. Jeg tror heller ikke at du kan have
> lagt den så mange forskellige steder - man kommer ind i rod-dir.
> Du skal finde den på http://users.cybercity.dk/~ditusername/ (dslxxxxx)

Så nu ligger den der. Ved ikke helt hvorfor den ikke dukkede op med det
samme. Tak for budene..

Hvilken ng skal jeg poste i for at få folks kommentarer til min side,
altså mht. om den kan læses i diverse browsere, om den er overskuelig
osv.

Per

Fra : Jan Hovard

Dato : 25-03-02 23:15

Du kan bl.a prøve
dk.edb.internet.webdesign
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

---JanH

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-03-02 23:19

Per Madsen <permand@cool.dk> wrote:

> Hvilken ng skal jeg poste i for at få folks kommentarer til min side,
> altså mht. om den kan læses i diverse browsere, om den er overskuelig
> osv.

Det må næsten være <dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Jan Hovard

Dato : 25-03-02 22:49

Jeg tror han har lavet "knold" med tilden samt ditusernavn.
Så den er havnet et forkert sted!
---JanH