Palm Desktop beta til OS X
Fra : Rasmus Horn

Dato : 25-03-02 17:14

Hej

Jeg har oplevet en del problemer med Palm Desktop til OS X. Jeg kan sagtens
installere programmet og køre det. Herefter sync'er jeg første gang og det
hele virker fint, mine data er kommet ind på computeren.

Men næste gang (Eller efter et stykke tid) jeg åbner Palm Desktop er alle
mine data væk og hvis jeg prøver at synkronisere igen siger Palm piloten at
den ikke kan finde brugeren.

Er det fordi der er tale om en BETA, at det ikke virker helt endnu - eller
er der noget man kan gøre for at få det til at virke?

Venlig hilsen
Rasmus Horn

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 25-03-02 20:11

Rasmus Horn <burning777@hotmail.com> writes:

> Er det fordi der er tale om en BETA, at det ikke virker helt endnu -
> eller er der noget man kan gøre for at få det til at virke?

En af mine kollegaer har lige som dig oplevet datatab, og det lyder
som en lige lovlig usikker beta, som du måske skal holde fingrene
fra. Selv ville jeg blive hysterisk over at miste data i min Palme.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Rasmus Horn

Dato : 26-03-02 10:35

OK... Nu er den endelige version kommet. Så burde problemet være løst.

RH