STCC2 No-Cd som virker ???
Fra : Santa Xcaze

Dato : 25-03-02 12:28

Har lavet nogle spil maskiner til et firma, men da systemerne er sat op
ligesom på fx xpc, med et shell hvor man vælger spil vil jeg helst gerne
skulle undgå at bruge cd'en ... Da det jo er lidt besværligt ... Nogen som
har fået det til at virke? Har prøvet alle no-cd'erne og de virker ik :( Er
der en speciel finte ?

Til bruno:
Skal jeg poste en kvittering eller hvad ? ;) Nårh nej jeg er jo i dit
kill-filter kanon, så slipper jeg for dumme kommentarer ..... !!!!!

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 25-03-02 14:31

Kig evt. ind i den danske del af Racesim Central og spørg i spotscar
sektionen, der hænger vist stadig resterne af de danske STCC2 spillere.
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10 ellers prøv
at søg på "STCC2" i forummet.

Mikkel

Fra : Santa Xcaze

Dato : 26-03-02 16:33

SNIP
> Kig evt. ind i den danske del af Racesim Central og spørg i spotscar
> sektionen, der hænger vist stadig resterne af de danske STCC2 spillere.
> [...]
Takker

Vil jeg lige prøve så ;)

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Highlander

Dato : 25-03-02 16:12

> Til bruno:
> Skal jeg poste en kvittering eller hvad ? ;) Nårh nej jeg er jo i dit
> kill-filter kanon, så slipper jeg for dumme kommentarer ..... !!!!!
>
> --
Så kan du lige få en af mig
inden du også får et plonk her fra.

Highlander