Fiske simulator!?
Fra : Peterminator

Dato : 25-03-02 03:39

Hvad er den bedste Fiske simulator på markedet???

Mvh Peter

Fra : Sibylle

Dato : 25-03-02 05:04

"Peterminator" <Fedepede@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvad er den bedste Fiske simulator på markedet???
> -----------
Haj haj ,mit navn er Kaj.

- Sibylle -

Fra : Santa Xcaze

Dato : 25-03-02 09:39

SNIP
> Hvad er den bedste Fiske simulator på markedet???

Har en gang lavet en i datologi, hvor der svømmer en masse fisk rundt i et
akvarie, og de store æder de mindre _;) Var det noget? Kan nok godt finde
det frem ....

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Peterminator

Dato : 25-03-02 10:33

> Har en gang lavet en i datologi, hvor der svømmer en masse fisk rundt i et
> akvarie, og de store æder de mindre _;) Var det noget? Kan nok godt finde
> det frem ....

hmm... Jeg mente selvfølgelig fiskeri simulator eller hvad man nu kalder
sådan nogen!!! c",)

Fra : Santa Xcaze

Dato : 25-03-02 10:36

SNIP
> hmm... Jeg mente selvfølgelig fiskeri simulator eller hvad man nu kalder
> sådan nogen!!! c",)

Ved jeg godt, lavede bare lidt fis med dig ;)

http://www.fishsim.co.uk/dload/setup.exe
Link til en fiske simulator, er demo'en så kan du jo prøve ;)

Se min divx-afspiller
www.jazzcup.dk/temp/divx.htm
Santa Xcaze

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-03-02 13:30

Jeg har ikke prøvet den, men jeg har hørt at Matt Hayes Fishing skulle være
godt...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Qnoice

Dato : 27-03-02 02:01

Hey

> Hvad er den bedste Fiske simulator på markedet???

Matt Hayes Fishing må være den du skal have den er god, men fiskene er
meget forkerte :/ mange kan fange en ok gedde, og så er den på 1 kg, så
fanger man 1 magen til, og så er den på 6kg Men spillet er godt, og
faktisk sjovt, og graffikken er da ok... når man kommer fra sega bass
fishing

/Casper