Trøffeljuice
Fra : Bjørn Vaggen Konesta~

Dato : 21-03-02 13:20

Min bror gourmanden kommer på besøk, og i den anledning lurer
jeg på hvor man kan få tak i trøffeljuice i Århus-området?

Beklager språket, men jeg er bare en nordmann.

--
It's a dark day for mad science.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 21-03-02 22:49

Bjørn Vaggen Konestabo skrev: (messageID:

> Min bror gourmanden kommer på besøk, og i den anledning lurer
> jeg på hvor man kan få tak i trøffeljuice i Århus-området?

Prøv at spørg hos Løgismose:

Løgismose Vin A/S - Århus
Jens Baggesens Vej 90 R
8200 Århus N

Telefon: 86 78 93 32
http://www.loegismose.dk/

Ellers kan du prøve Chas E, Salling eller Magasin.

> Beklager språket, men jeg er bare en nordmann.

Ingen årsag - det kan du jo ikke gøre for :)

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net