program søges..
Fra : Michael Holm

Dato : 21-03-02 12:41

nogen der kan anbefale et program, til at holde styr på ens arbejdstid,
helst freeware og til OS X
(kunne selvfølgelig bare skrive det ind i et regneark...men det er lidt
kedeligt :)

--
Michael
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 22-03-02 06:46

Prøv eventuelt http://www.solak.dk/downloads/

> helst freeware
Det er "wineware", så det er vel næsten lige så godt. Og så er det dansk
og danskudviklet.

> og til OS X
Det er vist desværre et program til "klassisk" Mac, men jeg tror, at du
ret let vil kunne overtale udvikleren, Thomas Solak, til at udforme en
Mac OS X-version, da det er meget, meget simpelt med det værktøj, som
han bruger.

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Michael Holm

Dato : 22-03-02 09:47

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> Prøv eventuelt http://www.solak.dk/downloads/

> Det er "wineware", så det er vel næsten lige så godt. Og så er det dansk
> og danskudviklet.
cool det vil jeg afprøve, Tak!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 23-03-02 00:23

Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:
> nogen der kan anbefale et program, til at holde styr på ens arbejdstid,
> helst freeware og til OS X
Amanda!

/Preben
--
Lokalsætteriet ApS lukker 1. maj 2002 - se brugtsalg:
www.lokalsat.dk/brugtsalg