ang. Ghost Recon nye baner
Fra : Michael

Dato : 21-03-02 10:38

Hej
Jeg har læst at der skulle komme nye baner til Ghost Recon her i Marts er
der nogle der ved noget omkring dette?? og vis hvor kan de hentes??

Med venlig hilsen
Michael Dam

Fra : Rune Manscher

Dato : 21-03-02 11:36

"Michael" <michaeldam@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> Jeg har læst at der skulle komme nye baner til Ghost Recon her i Marts er
> der nogle der ved noget omkring dette?? og vis hvor kan de hentes??

Den 26/3 kommer Ghost Recon: Desert Siege, som er en udvidelse til GR. Læs
mere her:

http://www.ghostrecon.com/desertsiege.php

Jeg kender desværre ikke den danske udgivelsesdato.

*Rune

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-03-02 11:47

"Rune Manscher" <manscher@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere her:
>
> http://www.ghostrecon.com/desertsiege.php
>
> Jeg kender desværre ikke den danske udgivelsesdato.

De er at finde i de danske butikker d. 28/3 hvor de selvfølgelig kan hentes
mod at man betaler en beskeden sum til manden bag disken *S*

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Jacob Holm

Dato : 21-03-02 11:52

> De er at finde i de danske butikker d. 28/3 hvor de selvfølgelig kan hentes
> mod at man betaler en beskeden sum til manden bag disken *S*
>
> Michael

Bortset fra, at den 28. marts er Skærtorsdag, og på mig lyder det lidt
mærkeligt, hvis man skulle kunne købe det den dag , da butikkerne, så
vidt jeg ved, holder lukket den dag.

Mvh. Jacob

Fra : Michael Petersen

Dato : 21-03-02 13:33

"Jacob Holm" <jacob.hj@abk.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >

> Bortset fra, at den 28. marts er Skærtorsdag, og på mig lyder det lidt
> mærkeligt, hvis man skulle kunne købe det den dag , da butikkerne, så

Pålidelig kilde fra Ubi Soft påstår at den faktisk allerede vil være i
butikkerne fra Mandag 25/3. Så måske vi kan være heldige at den står fra
Tirsdag 26/3

Michael

Fra : hljensen

Dato : 24-03-02 15:03

Det er udkommet, så det hos EB til 249.- d. 23/3