MP3 Converter program !?
Fra : Klaus Eden

Dato : 19-03-02 16:16

Hej

Er der nogen der kender et lille MP3 Converter
program som kan køre på en Powermac Performa 6400/180
System MacOs 8.6

Har brugt MACAST MP3 Converter, men det kræver
en nyere CarbonLib end den jeg bruger nu (CarbonLib 1.0.4.)
Hvis jeg opdaterer CarbonLib til en 1.2 eller derover dur
mit skrærn & lyd panel ikke mere.

Mvh
Klaus Eden

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-03-02 16:20

Klaus Eden <Klauseden@mail.dk> wrote:

> [...]
> en nyere CarbonLib end den jeg bruger nu (CarbonLib 1.0.4.)
> Hvis jeg opdaterer CarbonLib til en 1.2 eller derover dur

Hvad skal du konvertere ?

Hvad med SoundApp ?

--
Med venlig hilsen Jesper )