Sex
Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-03-02 14:01

Hej

Jeg har oplevet at når jeg har haft sex, med min kæreste, og jeg får
udløsning får hun en svien i underlivet. Hvordan kan det være? Er det
normalt? Kan man gøre noget for at det ikke svier?

Mvh Michael Thomsen

Fra : Lille mig

Dato : 18-03-02 14:53

Hejsa.

Jeg har prøvet det samme - altså få svie i underlivet efter min kæreste har
fået udløsning. Jeg har hørt at man som pige godt kan være allergisk overfor
sæd - det lyder tosset men det er rigtigt!

VH Helle

Fra : Michael Thomsen

Dato : 18-03-02 14:57

Hejsa.

Det kunne godt være det var sådan noget.. Det må da findes en kur. Ellers
bliver jeg tosset! :)

Mvh Michael

Fra : Michael Thomsen

Dato : 23-03-02 12:21

Hejsa

Jeg sad lige og kiggede på www.netdoktor.dk og fandt ud af at svien i
underlivet efter udløsning har opstå pga. forkerte p-piller. Og at man bør
gå til en gynekelog og få en undersøgelse.