Counter-Strike crash i Windows XP
Fra : Pussyman

Dato : 17-03-02 17:15

Er det kun mig eller er der andre der har det problem med counter-strike at
når man quiter spillet så genstarter Windows Xp ligepludselig men det er dog
kun nogle gange men er død irretrende. findes der en opdatering der retter
problemet??

ps jeg køre med de nyeste 23.11 nvidia driver til mit Geeforce2GTS

Fra : Gubbi

Dato : 17-03-02 21:18

HE HE HE

Ja gør som mig skrot det lort til xp
jeg hade det samme problem men nu køger det
bager super igen Win2000

Gubbi

Fra : thor

Dato : 17-03-02 21:53

> [...]
dog
> kun nogle gange men er død irretrende. findes der en opdatering der retter

når du spiller og du vil gå ud af CS. så gå ind i consolen og skriv exit saa
skulle den gerne gå ud af det uden problemer bare mine erfaringer

Fra : Public

Dato : 17-03-02 22:17

...."jeg køre med de nyeste 23.11"...her har du problemet!!!!

Jeg gik selv tilbage til 21.83, og har ikke haft problemer siden!

Fra : [SANTA]-Muff Diver

Dato : 18-03-02 16:46

"Public" <publicenemy_195@msn.com> skrev i en meddelelse
> ..."jeg køre med de nyeste 23.11"...her har du problemet!!!!
>
> Jeg gik selv tilbage til 21.83, og har ikke haft problemer siden!

Hmmm det er sgu mærkeligt.
Specs: Win XP Pro DK
Creative Geforce2 GTS med Nvidia 23.11 drivere og har INGEN
problemer...........

Det er XP driverne du har downloadet til dit grafikkort?????

Fra : Seth

Dato : 18-03-02 09:10

> [...]
> problemet??
>
> ps jeg køre med de nyeste 23.11 nvidia driver til mit Geeforce2GTS

Dit problem er med 100%'s sikkerhed dine drivere...23.11 er den værste gang
lort (har selv haft frys/crash fejl). Så det er med sikkerhed ikke dit WinXp
som er problemet.
Hent den nyeste 27.42 driver på www.tweakup.dk det burde fikse alle dine
problemer.

Det kan selvfølgelig også være en dårlig install af CS. opdater dine grafik
drivere og se om det hjælper..prøv evt også at uninstalle cs og smid det ind
efter de nye grafik drivere.

Håber det hjalp

Seth