sansepirrende mangochutney
Fra : linda

Dato : 16-03-02 20:39

jeg mangler en opskrift på mangochutney der dufter, ser ud, lyder og
allermest smager så jeg og mine gæster kan synge sammen med englene.
er der nogen der kan hjælpe ????

venlig hilsen
linda

Fra : Peter Fleinert

Dato : 17-03-02 11:53

Chutney.
Grundlage:
1 l. Eddike
1 kg. mørk farin
4 tsk. stødt ingefær
1 tsk cayennepeber
1 tsk stødt allehånde
1 spsk. Golden Mustard
1 spsk. Zarepta Sennep

Eddiken koges opmed krydderier og farin, afkøles under låg og sigtes.

Mango Chutney

1 kg mango uden skind og kærne
½ l grundlage
chillesauce
maizena

Grundlagen koges op og jævnes med Maizena udrørt i lidt koldt vand. Mango
skæres i tærn på ca 2 cm, mørnes i lagen, smages til med chillisaucee,
fyldes på atamonskyllede glas og lukkes.

Håber opskriften kan bruges.
Peter.

Fra : linda kocsis

Dato : 19-03-02 22:26

hej og tak for opskriften. den lyder bestemt til at kunne bruges....måske vi
vitterlig ender med at synge sammen med englene.
mvh. linda k.