Cs server
Fra : Kurt M Petersen

Dato : 16-03-02 19:00

Davs jeg vil gerne kunne lave en server i cs.
Det skal ikke være en deticated bare en med create game, men VENT
Nu ved jeg hvad du vil sige du vil sige jammendog du skal bare ind i create
game og så vælger du bane og så trykker du create men det virker ikke jeg
har prøvet men ingen joiner min server.Selv mine venner kan ikke joine
selvom jeg giver den mit hostname så går de ind på gamespy og så skriver de
det men der virker ikke.
Heller ikke hvis at jeg går ind i spillet og så skriver "status" i consolen
så giver jeg dem den ip der kommer frem men det virker heller ikke.
Heller ikke hvis jeg går på netter og så prøver myip eller www.myip.dk eller
www.minip.dk ingenting af det virker.
Jeg vil bare kunne lave en server hvor mig og mine venner og alle mulige
andre kan spille vil i ikke nok hjælpe mig.

Fra : Snippermanden

Dato : 16-03-02 19:00

Så må du fortælle lidt mere om din internetforbindelse. Router, Modem, en
eller flere IP adresser. Fast IP eller dynamisk IP og operativsystem

Gå eventuelt ind på http://www.paikin.dk/adsl-faq.phtml

Fra : S3N80R

Dato : 16-03-02 19:13

On Sat, 16 Mar 2002 18:59:51 +0100, someone who claims to be "Kurt M
> [...]

>Jeg vil bare kunne lave en server hvor mig og mine venner og alle mulige
>andre kan spille vil i ikke nok hjælpe mig.

Hejsa Kurt M. Petersen,

Dette site: http://server.counter-strike.net/howto.html var min guide
da jeg satte min første CS server op - læs og følg slavisk og vupti
har du din egen server, hvorpå folk kan joine som de lyster.

Skulle du desuden få lyst til at køre med adminmods kan du
efterfølgende kigge på: http://www.adminmod.org/ascript/plugin.php !

Med venlig hilsen
S3N80R

http://www.siq.dyndns.dk/siq/