Counter-Strike & ADSL???
Fra : Frank Sørensen

Dato : 15-03-02 10:49

Jeg fik et sjovt problem efter jeg gik fra NetExpress ADSL 1024/256
til 2048/512.. også NetExpress ADSL.. efter jeg gik lidt op i fart
fik jeg et problem med Counter-Strike. Det problem jeg fik er at vis
jeg var i gang med et spil Counter-Strike og så der kommer en ven med
hans pc'er og sætter den i min hub og der efter laver en update af
server list i Counter-Strike så kan jeg ikke spille mere.. Før han
kommer ind i et spil. Men hvis jeg så laver en server list update så
kan han ikke spille.. Hvis vi laver en update på samme tid så får vi
en meget BAD PING til alle Counter-Strike server..??? OG NEJ DET ER
IKKE VORES VON-ID da det er et købt spil vi begge har...

Fra : Dopedog KDC

Dato : 15-03-02 11:58

Jeg fik også et problem med CS efter jeg opgraderede fra 512 / 256 til 1024
/ 256 .. d.v.s. jeg fik faktisk et problem med ALLE spil (OGSÅ selvom det
ikke var online) at hvert minut cirka hakkede spillet GEVALDIGT i 7-8
sekunder... lige pludselig var det væk igen... men nu har jeg det "igen"
..... weird :(

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : JRS

Dato : 15-03-02 12:40

Dine NAT indstillinger er vel ikke blevet lavet om ved samme lejlighed .. ?
Lyder som om Routeren ikke kan finde ud af at dele signalet til 2 computere

Fra : Frank Sørensen

Dato : 15-03-02 16:54

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 15-03-02 20:21

Har i prøvet med gamespy3D om den laver samme problem ?
Syntes iøvrigt også at gamespy er værd at fortrække frem for den serverlist
som er i CS ' ,men hvaa det er jo nok en smagsag

Fra : Doberspand

Dato : 15-03-02 17:16

Det er fordi din router ikke kan finde ud af hvis i begge bruger de samme
porte til det... mon ikke man kan lave noget om i routerens opsætning for at
få det til at virke?