Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
bedøm min første fotoside?
Fra : hss

Dato : 13-03-02 22:43

Hej NG.

Har lavet mit første HTML projekt og vil gerne have det bedømt.

- Ser det nogenlunde ud
- Er det funktionelt
- forbedringer / forslag
- Er det formålsløst

I det hele taget ting som kunne gøre det bedre. Er meget interesseret i at
rode med web-site efter jeg har fået digicam

Gør mig en tjeneste - kig forbi og bedøm selv.

Med venlig hilsen

Henrik

Fra : HB Nielsen

Dato : 13-03-02 22:53

Det vil vi gerne men hvad er adressen???

Fra : hss

Dato : 13-03-02 23:05

Dooooohhh !

www.schandorf.dk

Hvor d.. kan man være....................

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-03-02 00:14

Wed, 13 Mar 2002 23:04:42 +0100, "hss" <karup@e-box.dk> wrote:

>www.schandorf.dk

Der er rigtig gode fotos.
Siden fremtræder særdeles pænt.
Og funktionelt - bortset fra, at døde links altid irriterer.
(Opera 6)

hilsen pl

Fra : afroman

Dato : 14-03-02 08:19

Ser fint ud, men der skal da være en tilbage knap når man er inde og kigge
på billederne, og ikke en luk knap der lukker siden !!!

Venligst Kim

Fra : Per F Andersen

Dato : 14-03-02 11:21

Der er for megen tekst på forsiden - du burde nok begrænse
valgmulighederne, også således, at der ikke er tekst over det hele.

Vedr. billederne.
På nogle billeder er der en ret forstyrrende baggrund (interiør)
på andre (væddeløb) skal man vist være bilentusiast for at se det
interessante i en bil, der fylder mindre end 10% af motivet.

mvh Per

Se mine Indiensbilleder på http://home.worldonline.dk/~perfa/
Eksamineret grafolog
Per F Andersen
http://www.grafolog.dk

Fra : hss

Dato : 17-03-02 12:21

Mange tak for tippene - går i gang med at prøve rette lidt på sagerne, men
det er ikke altid lige til når man nu er begynder.

Henrk