Rockrosinen & Pølseenderne - hvad er den v~
Fra : Henrik

Dato : 12-03-02 17:38

Hej,

Synes at have hørt noget om, at remix-albummet med subj. er et samlerobjekt.
Er det sandt? I givet fald - hvad er skiven værd?

Henrik

Fra : Jacob E

Dato : 12-03-02 18:37

"Henrik" <h@enr.ik> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Synes at have hørt noget om, at remix-albummet med subj. er et
samlerobjekt.

NU! er verden da gået af lave!!!

Jacob E.

Fra : Henrik

Dato : 12-03-02 19:00

> samlerobjekt.
>
> NU! er verden da gået af lave!!!

Jeps, hvis det er rigtigt.... det er derfor jeg spørger - jeg har hørt tale
om det, men ved ikke hvor og hvorfor og hvornår og hvordan...

Henrik

Fra : Rhythm

Dato : 12-03-02 19:17

> Jeps, hvis det er rigtigt.... det er derfor jeg spørger - jeg har hørt
tale
> om det, men ved ikke hvor og hvorfor og hvornår og hvordan...
>
> Henrik

Er min gamle LP virkelig penge værd ?
Jeg købte den ellers brugt for små 15kr på (dengang) Fyns Kræmmermarked.
Maxierne fik jeg for en 10´er stykket

Mvh
Rhythm

Fra : Christian Paulsen

Dato : 20-03-02 20:16

> Er min gamle LP virkelig penge værd ?

Åbenbart! Hvis du har "Mine øjne de skal se" med Lis Sørensen i
SoulSchock/Cutfather remix...så PAS PÅ DÉN!!

/christian paulsen

Fra : Jacob E

Dato : 21-03-02 01:20

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse

> Åbenbart! Hvis du har "Mine øjne de skal se" med Lis Sørensen i
> SoulSchock/Cutfather remix...så PAS PÅ DÉN!!

Hehe... Hvor MEGET snakker vi om? Sidder forundret og kigger på min
vinylkopi af dette og drømmer om 14 dage i Caraibien...

Mvh Jacob E.

Fra : Christian Paulsen

Dato : 21-03-02 17:36

"> Hehe... Hvor MEGET snakker vi om? Sidder forundret og kigger på min
> vinylkopi af dette og drømmer om 14 dage i Caraibien...

Jah...hvis den ikke har ridser i, så må den være meget eftertraget. Ligesom
de andre S/C remix af Lis Sørensen og de andre 80´kadavarer.

/christian p

PS: Hvad har 14 dage i Caraibien med Lis Sørensen?

Fra : Jacob E

Dato : 21-03-02 19:23

> Jah...hvis den ikke har ridser i, så må den være meget eftertraget.
Ligesom
> de andre S/C remix af Lis Sørensen og de andre 80´kadavarer.

Jamen snakker vi hundredevis eller tusindevis af kroner??

> PS: Hvad har 14 dage i Caraibien med Lis Sørensen? (at gøre...)

Læs ovenstående spørgsmål igen...

Jacob E.

Fra : Christian Paulsen

Dato : 22-03-02 11:47

> Læs ovenstående spørgsmål igen...

Arh...

/christian p

Fra : Rhythm

Dato : 21-03-02 15:37

"Christian Paulsen" <CP@comhjem.dk> skrev i en meddelelse

> Åbenbart! Hvis du har "Mine øjne de skal se" med Lis Sørensen i
> SoulSchock/Cutfather remix...så PAS PÅ DÉN!!
>

> /christian paulsen

Står også i samlingen. Købte den for 6mdr siden for 75kr.
Den er også blevet lagt på CD for at skåne pladen.
Nul ridser på pladen overhovedet.

Mvh
Rhythm

Fra : Christian Paulsen

Dato : 21-03-02 17:34

> Står også i samlingen. Købte den for 6mdr siden for 75kr.
> Den er også blevet lagt på CD for at skåne pladen.
> Nul ridser på pladen overhovedet.

Du må være en af de få heldige. jeg har kun hørt om at folk har fået i
kopier som mildest talt er LIDT slidte.

/christian p

Fra : Christian Paulsen

Dato : 20-03-02 20:15

"> Synes at have hørt noget om, at remix-albummet med subj. er et
samlerobjekt.
> Er det sandt? I givet fald - hvad er skiven værd?

Kunne det være fordi at det var SoulSchock og Cutfather der stod bag
projektet. De samme herrer der i dag er worldfamous overthere og det der
ligner.

/christian paulsen