Ny mac bruger
Fra : tommy

Dato : 12-03-02 11:30

Hej

Jeg har købt en G3 blue & white 350 mhz, som jeg har haft linux mandrake
kørende på, nu vil jeg prøve mac X, men når jeg vil installerer den kan
den ikke finde hardisken, hvad gør man så ?

Hilsen Tommy

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 12-03-02 12:26

tommy <tommy@linux.coolscreen.dk> wrote:

> [...]
> kørende på, nu vil jeg prøve mac X, men når jeg vil installerer den kan
> den ikke finde hardisken, hvad gør man så ?

Har du formateret din HD ? Du skal genstarte din G3'er samtidig med at
du holder c tasten nede på dit keyboard. CD ikonet skal ligge i øverste
venstre hjørne der hvor HD plejer at ligge ellers har den ikke bootet
fra CD'en. På CD'en er der en Utilities hvori der ligger et drive set up
- formatér din HD med det. Lav en zero all data - det tager godt nok
lidt ekstra tid, men så er du sikker på at disken er som ny.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-03-02 20:01

> [...]
> - formatér din HD med det. Lav en zero all data - det tager godt nok
> lidt ekstra tid, men så er du sikker på at disken er som ny.

Tænk engang. På min G3 ligger startdisk-ikonet altid i øverste højre
hjørne - altså ud fra mit synspunkt. Den smilende Mac kigger
selvfølgelig den modsatte vej.

Ove Steen Smidt

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 13-03-02 00:20

Ove Steen Smidt <ossmidt@post11.tele.dk> wrote:

> Tænk engang. På min G3 ligger startdisk-ikonet altid i øverste højre
> hjørne - altså ud fra mit synspunkt. Den smilende Mac kigger
> selvfølgelig den modsatte vej.
>
> Ove Steen Smidt

Jeg ved ikke hvorfor jeg har skrevet venstre ??????? Godaw do. HØJRE
ØVERSTE HJØRNE. 8-/

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/