Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kopikvalitet
Fra : Clark Kent

Dato : 12-03-02 10:09

Det er mig en gåde, hvor store krav, mange mennesker i denne gruppe stiller
til deres objektiver...........og ikke det arsenal af dyre professionelle
optikker, mange tilsyneladende har til deres rådighed........

Det er dejligt, men jeg fatter fanden fløjteme ikke, hvordan man kan købe en
optik til mange tusinde kroner, for så at gå ned i Skod Foto, og få lavet
kopier, der ville få min gamle far til at græde af fortvivlelse......(han
havde nemlig et gammelt, billigt 6x6 boxkamera - men de kopier der kom ud af
den, var mange gange flottere end alt det masseproducerede lort, man ser i
dag.

Derfor: FÅ LAVET DINE KOPIER ET ANSTÆNDIGT STED, og kniber det med at få
læderet op, hvad det jo tilsyneneladende gør herinde, så få lavet et
kontaktark, og vælg de billeder ud, der er værd at kopiere........det er
alligevel højst nogle ganske få..................................

Fra : jesper

Dato : 12-03-02 16:30

Hvor ved du fra hvor jeg får lavet kopier af "mine proffe optikker".Hvor
ligger skod foto,
jesper

Fra : Clark Kent

Dato : 12-03-02 16:42

Skod Foto ligger alle de steder, hvor konsummentalitetens hæslige fjæs er
til stede..........hvilket vil sige 95% af landets
fotoforretninger.................

jesper <hammerfest@get2net.dk> skrev i en

Fra : Lene Baarts

Dato : 12-03-02 22:37

"Clark Kent skrev
> Skod Foto ligger alle de steder, hvor konsummentalitetens hæslige fjæs er
> til stede..........hvilket vil sige 95% af landets
> fotoforretninger.................

Hvor får du så lavet dine billeder?
mh Lene Baarts