at gå i land i MOHAA...
Fra : J.F.K

Dato : 11-03-02 22:03

Jeg er nået dertil hvor jeg skal gå i land, lige som i "saving privat ryan"
men jeg bliver nakket hele tiden, er der et fif til hvordan jeg kommer
videre derfra?

--

Mvh. John

med mindre man ændrer retning,
så ender man op der hvor man er på vej hen

Fra : aGeS

Dato : 11-03-02 22:13

Spæn fra metal-halløj til metal-halløj og duk dig når du ligger bag dem...
Step by step når du så op til dit mål... med mindre du ændrer retning...
:p

Fra : // Overby

Dato : 11-03-02 23:16

> Spæn fra metal-halløj til metal-halløj og duk dig når du ligger bag dem...
> Step by step når du så op til dit mål... med mindre du ændrer retning...

De hedder så spanske ryttere - jfr. Jacob Stegelman i troldspejlet idag

Fra : Thomas Hjort

Dato : 11-03-02 22:16

Drej til venstre og gå ca. 20 meter igennem vandet, hvor du møder en gruppe
som taler indbyrdes følg dem op. Og gem dig undervejs bag de store
betonelementer. Når du døden nær når stranden er der medic på plads deroppe
der kan give dig liv.

Held og lykke

Mvh Thomas

Fra : Christian Wandel

Dato : 13-03-02 12:13

....du kan følge skudretningen/kugleregnen i vandet!! Når den i et kort
øjeblik er forbi dig, er det med at tage benene på nakken og høvle af
sted mod de store "metalkryds".

Held og lykke :)

Mvh.
Krille