Newton Links?????? - anyone?
Fra : Brian Zebeaune

Dato : 28-01-01 10:58

hej

er der nogen der ligger inde med nogle Newton links - alt har interresse!
også gallerier hvor man evt. kunne se alle versionerne af produktet.

Tak

Brian

Fra : Gunnar Holse

Dato : 28-01-01 11:04

"Brian Zebeaune" <tilbrian@mac.com> wrote in message
> hej
>
> er der nogen der ligger inde med nogle Newton links - alt har interresse!
> også gallerier hvor man evt. kunne se alle versionerne af produktet.

Prøv at søge på "Internettet"

Fra : Reynard Fox

Dato : 28-01-01 16:23

In article <B699ABD0.4DEC%tilbrian@mac.com>, Brian Zebeaune
<tilbrian@mac.com> wrote:

> [...]
>
> er der nogen der ligger inde med nogle Newton links - alt har interresse!
> også gallerier hvor man evt. kunne se alle versionerne af produktet.

Hvad med
http://dir.yahoo.com/Computers_and_Internet/Hardware/Personal_Digital_Ass
istants__PDAs_/Models/Newton/
Eller denne, som findes nævnt på ovenstående link;
http://home.rmi.net/~rbruce/

Mvh
Reynard …:·

--
....more controversial than Oolon Coluphid's trilogy
of philosophical blockbusters: Where God Went Wrong,

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 28-01-01 17:20

Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> writes:

> [...]
> istants__PDAs_/Models/Newton/
> Eller denne, som findes nævnt på ovenstående link;

Tsk tsk, http://www.dnug.dk

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Reynard Fox

Dato : 28-01-01 19:31

In article <yehvgqzir80.fsf@vertigo.daimi.au.dk>, bjorn@daimi.au.dk
(Thomas Bjørn Andersen) wrote:

> Tsk tsk, http://www.dnug.dk
>
> Thomas
http://www.dnug.dk åbner en ny adresse; http://www.dnug.dk/main.css som
så giver fejl 404:
"File Not Found
The file you have requested does not exist on this server".
Det sker i hvertfald på min Mac, med OS9.1z Communicator 4.76.

mvh
Reynard …;·

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-01-01 19:36

In article <canis_vulpes-3AEFF2.19311828012001@news.cybercity.dk>,
Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> [...]
> The file you have requested does not exist on this server".
> Det sker i hvertfald på min Mac, med OS9.1z Communicator 4.76.

Fungerer fint med iCab.

Manglende understøttelse af StyleSheet, er åbenbart ikke altid en ulempe.

--
MVH
Martin Edlich

Fra : Reynard Fox

Dato : 29-01-01 00:01

In article <newsspam-93C8D3.19353628012001@news.inet.tele.dk>, Martin
Edlich <newsspam@mail.edlich.dk> wrote:

> Fungerer fint med iCab.
> Manglende understøttelse af StyleSheet, er åbenbart ikke altid en ulempe.

<G>

Mvh
Reynard …;·

--