Udskiftning af cdi tænding
Fra : -=HiTech666=-

Dato : 10-03-02 21:46

nogen som lige hurtigt kan forklare mig hvordan?

jeg har kun læst noget, der står man skal fjerne plastikken under sædet, og
så skulle det være lige til.. det er vel ikke sådan at en eller anden kan
give mig en lidt mere udførlig instruktion ? , så ville jeg blive meget glad
:)

på forhånd tak

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-03-02 21:51

"-=HiTech666=-" <Alfabeta58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så skulle det være lige til.. det er vel ikke sådan at en eller anden kan
> give mig en lidt mere udførlig instruktion ? , så ville jeg blive meget

Jeg er helt sikker på det ville hjælpe rigitg meget hvis du fortæller hvad
maskine det er??!!

men umiddelbart er det bare pille stikket af den gamle og plugge den nye på!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX - med sløv CDI

Fra : -=HiTech666=-

Dato : 10-03-02 22:05

oh.. min fejl..

det er til en yamaha jog cy50 :)

nåh, hvis det kun er det.. så tror jeg godt selv jeg lige kan overkomme det
:)

Fra : Christian Dyrhaug

Dato : 11-03-02 10:25

hvad hvis det er Slider????
Findes der ikke også en elektronisk begrænsning på denne ??

Fra : Gichael

Dato : 15-03-02 08:44

Jo der gør der, men den begrænser først ved ca. 12-15.000 RPM og det er
rigeligt med orginal krumtap og mindre tun sæt!