spil a'la MOHAA
Fra : Christian Catu

Dato : 10-03-02 21:39

Halløj
Jeg har aldrig rigtigt spillet så meget computer, men MOHAA fangede min
interesse. Jeg har spillet det en del på nettet nu, og kunne godt tænke mig
at høre hvilke andre spil i samme genre der er fede/federe at spille online
(_ikke_ Return to castle Wolfenstein... Vi kan ikke sammen). Hvis der er et
kommende spil jeg skal holde øje med vil jeg da også gerne vide det.

--
Venlig hilsen/Kind regards

Christian Catu
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Suffo

Dato : 11-03-02 01:01

Det eneste jeg kender er som du selv skriver Return to castle - Wolfenstein.
Ellers er der det gamle WW2 men det er faktisk bare en klassisk udgave af
MOHAA. Du får nok ikk´w noget bedre, du kan jo bare spille MOHAA igen
Selv om det er ret kedeligt efter man har gennemført det en gang

Suffo

Fra : damn

Dato : 11-03-02 01:28

DOOM 1 er super cool!!

Fra : Hagman

Dato : 11-03-02 01:57

Intet slår Unreal Tournament.
OG, nu kommer UnrealTournament2 snart... !!!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-03-02 13:28

Hagman wrote:

> Intet slår Unreal Tournament.
> OG, nu kommer UnrealTournament2 snart... !!!

Og spiller man nogle af de mange mods bliver det meget a'la MOHAA

Mvh

Bruno

Fra : J.F.K

Dato : 11-03-02 22:05

Hvor har du læst at der kommer Unreal Tournament 2?
Jeg ved at der kommer en Unreal 2, men det er jo ikke det samme!

mvh. John

Hagman <hagman@stofanet.dk> skrev i en

Fra : Popeye

Dato : 11-03-02 23:36

"J.F.K" <flintstone@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor har du læst at der kommer Unreal Tournament 2?
> Jeg ved at der kommer en Unreal 2, men det er jo ikke det samme!

Fra www.voodooextreme.com :

Epic Games' VP Mark Rein was nice enough to stop by our forums to lay down
exactly why Unreal 2 was delayed until Christmas, as opposed to its
projected Summer release date. It's a pretty beefy update, but here's a
snip:

We spent Wednesday and Thursday of this week reviewing both games and came
to the conclusion, along with Infogrames and the developers, that the games
will be ready in this order and for these timeframes. Unreal2 is going to
take a little longer than previously expected but it is even better than we
originally thought it would be and the extra time is 100% justified. UT2, on
the other hand, is ahead of where we thought it would be and, as with
Unreal2, better than our expectations.

So now both games are marching toward completion and looking absolutely
spectacular! We're extremely proud of the work Legend and Digital Extremes
are doing on them. Both of the companies are producing games that are way
beyond being just worthy successors to the original. They have both been
able to do astounding things with our Unreal Engine technology that are
going to push the envelope of action gaming in serious ways. Can you tell
that I'm extremely excited right now? This is going to be a banner year for
PC gaming! :)

Fra : The X

Dato : 11-03-02 05:45

Delta Force, Ghost Recon?

Dan

Fra : Ole Sørensen

Dato : 11-03-02 13:50

> Delta Force, Ghost Recon?

Ghost Recon...klart et af de fedeste spil der er udkommet længe....specielt
har vi moret os i COOP mode.....genialt spil.

Fra : Michael Thomsen

Dato : 11-03-02 13:17

On Sun, 10 Mar 2002 21:38:48 +0100, "Christian Catu"
> [...]

>Venlig hilsen/Kind regards
>
>Christian Catu
>Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Du kan prøve at se på Day of defeat. Det er et mod til Halflife og kan
således kun spilles online.

www.dayofdefeatmod.com

Mvh
Michael

Fra : CowGod

Dato : 11-03-02 22:32

Jeg vil klart sige at hvis det skal være WW2 ligesom MOHAA så er Day of
Defeat lige sagen. Og jeg vil mene det er federe end MOHAA idet du her kan
løbe rundt med en MG som tyskernes MG42 i MOHAA(den man bliver nakket af
konstant i Overlord, hehe).

Day of Defeat er et mod til Half-Life ligesom CounterStrike, så du skal have
HL først.

Mvh [B&B]CowGod