Top 5 liste
Fra : Bagle

Dato : 10-03-02 12:53

Jeg har det efterhånden svært ved at finde gode spil så jeg vil høre jer ad
om i kender til nogen gode spil som jeg ikke kender. Og helst nogen som er
fede til at spille online. Jeg har overvejet at gå igang med nogen fede
flysims (helst noget hvor man kan skyde andre fly ned) Nogen anbefalinger?

Her er min egen top 5:

1. Unreal Tournament/ Tactical Ops
2. Medal of Honor: AA
3. Black & White
4. Empire Earth
5. C&C Renegade

Hvordan ser jeres ud?

--
-Bagle
www.sjokoladeland.dk

*Fjern 2605 i mail ved svar*

Fra : Frenjon

Dato : 10-03-02 15:12

Den er ikke helt i stil med din - men her er min ;)

Min Top-All-Time-Bedste-Spil-Liste

Dvs. de spil jeg har brugt mest tid på at spille

Ikke sortet efter nogen orden (Det kan man ikke med klasse!)

Championship Manager 2001-2002 (PC)
Colin McRae Rally 2 (PC)
Dune 2 (PC)
Elasto Mania (PC)
Grand Prix 1 (Amiga+PC)
Half-Life/Counter-Strike (PC)
Mario 2 (NES)
Megaman 1+2+3+4+5+6 (NES)
Metroid (NES)
Might & Magic 2 (Amiga)
Pirates (Amiga+PC)
Sensible Soccer (Amiga+PC)
Sim City 1 (Amiga+PC)
Stargate (Atari 2600)
Tom Clancy's Ghost Recon (PC)
Warlords I (Amiga+PC)
Warlords II (Amiga+PC)
X-Com/Ufo: Enemy Unknown (PC)
Zelda 1 (NES)

Alt kan dog spilles på PC med de rette emulatorer...

Nogle kommentar?

Fra : Kristian

Dato : 10-03-02 18:51

Lige nu

Renegade
Yuris's Revence
Tiberian sun: Firestorm
Pinball i windows xp
Og Counter-Strike

Fra : DWM

Dato : 10-03-02 21:24

"Bagle" <bagle2605@sjokoladeland.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flysims (helst noget hvor man kan skyde andre fly ned) Nogen anbefalinger?

Min top 5 i øjeblikket.

1: Baldurs Gate 2 - Shadows of Ann
2: Medal of Honor
3: Delta Force - Land Warrior
4: Fallout Tactics
5: Renegade

Hvis du vil spille spacesims som vel er en slags flyspil
kan jeg anbefale Independence War 2 - Edge of Chaos

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 11-03-02 00:29

Min top 5 liste:

1: Civilization III
2: Delta Force Land Warrior
3: Colin McRae Rally 2
4: Whist på tv2.dk

spiller ikke andet lige for tiden...

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : f00ge

Dato : 11-03-02 03:23

Min Top-5, all time:

1. - Reunion (Amiga)
2. - The Settlers (Amiga)
3. - Sensible Soccer (Amiga)
4. - Wizards of Wor (C64)
5. - Unreal Tournament (PC)

Btw, ja, det er "Wor".

Fra : Claus Nielsen

Dato : 11-03-02 21:03

>3. - Sensible Soccer (Amiga)

Tag dig sammen! Alle ved da at "Kick Off" er langt bedre! ;)

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-03-02 10:24

Her er min Top5. (ikke listet efter nogen orden

Ghost Recon (PC)
Dungeon Keeper 2 (PC)
MGS (PSX)
Seventh Guest (PC)
Street Rod (C= 64)

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 11-03-02 13:41

Her min top 5:

Medal of Honor: AA
RTC Wolfenstein
Empire Earth
Aliens vs Predator 2
Fifa 2002

Snart erstatter Renegade Wolfenstein

Mvh. Lars.

Fra : MOA

Dato : 11-03-02 15:07

Med fare for at lyde lidt ensporet.....her er så min liste....

1: Unreal Tournament
2: Unreal Tournament
3: Unreal Tournament
4: Unreal Tournament
5: Unreal Tournament

Har gennemført Diablo 2, så er der ikke mere sjov ved det spil

Bedste one player spil må klart være Half Life, totalt gennemført historie
og miljø, lækkert udført, en klassiker. Bare synd at Counterstrike er så
skod et multiplayer spil......(så nu kommer de efter mig....!

Spillet generelt kun et spil af gangen, er sjovere at blive rigtig god til
noget fremfor at prøve det hele, syntes også at det er svært at lære alle de
små fede detaljer i et spil hvis kun man spiller det en gang i mellem.
Fordybelse....

MOA

Fra : VIP

Dato : 11-03-02 23:51