Måske OT: Hvor kan jeg købe denne hjelm??
Fra : Morten Christensen

Dato : 09-03-02 16:48

Hej! Jeg er ikke sikker på om jeg er OT, men alligevel:

Jeg skal ud og have ny hjelm og har også fundet den jeg vil have, men jeg
kan ikke lige finde ud af hvor den kan købes....

Hjelmen er en Shark s500 Omega BBS.
(http://www.ammotor.dk/shark/s500omega.htm)

Nogen der ved hvor jeg kan købe den??

Og nogle som har erfaringer med den?

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Kasper Hauge

Dato : 09-03-02 18:14

Gå dog ned til en forhandler og bed dem om at skaffe dem hjem....er det SÅ
svært???

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-03-02 20:31

Det havde jo unægteligt været noget nemmere om du kunne komme med et svar på
det manden spørger om, har du ikke svaret, så lad være med at skriv noget.
Jeg har selv stået i samme situation, og bestilte bare, men efter kort tid,
fandt jeg den der solgte det jeg skulle bruge, og det viste sig jeg kunne
spare 200.- på at handle der.
Stedet hvor du kan handle er her, om der er flere i Danmark, det ved jeg
ikke, men søg i www.google.com, det var der jeg fandt dette link.
http://www.ammotor.dk/

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-03-02 20:37

Her er flere modeller fra samme forhandler.
http://www.ammotor.dk/shark/sharkindex.htm

Kim Larsen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 10-03-02 12:18

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Her er flere modeller fra samme forhandler.
> http://www.ammotor.dk/shark/sharkindex.htm

Nu var hans eget link også fra ammotor.. Men på siden står der at det er en
importvirksomhed.. Tror heller ik kan skaffer sådan en Shark hjelm til den
pris der er anført på siden !

> Kim Larsen
/Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-03-02 12:46

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> importvirksomhed.. Tror heller ik kan skaffer sådan en Shark hjelm til den

Så kunne man kontakte importøren for at høre hvor i landet man kan købe
sådan en.

Kim Larsen