udstiksforme
Fra : Helle Skoett

Dato : 08-03-02 23:21

Hej gruppe.
Mon ikke der findes en behjertet sjæl, der kan tippe mig om, hvor man kan
købe runde udstiksringe, som ikke koster en formue?
I den lokale kop og kande findes kun ringe til at bygge høj mad (og de er
ca. lige så tykke i metallet som et tyndt glas), og i Maga kan man købe sæt
med 6-8 ringe. Men de koster den ringe sum af 199 kr. Og det synes jeg er
*lige* i overkanten.
Hvor skal jeg lede?
vh
helle s

Fra : Marianne Black

Dato : 09-03-02 11:49

Hej Helle,
Prøv H.W.Larsen i Kødbyen. De sælger også på postordre, og har bl.a. et sæt
med 8 ringe til 89,- + moms. Du kan finde dem på www.hwl.dk.
Mvh.
Marianne

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-03-02 14:25

[Marianne Black | Sat, 9 Mar 2002 11:48:51 +0100]

>Hej Helle,
>Prøv H.W.Larsen i Kødbyen. De sælger også på postordre, og har bl.a. et sæt
>med 8 ringe til 89,- + moms. Du kan finde dem på www.hwl.dk.

Perfekt! Det var også hvad jeg gik og søgte, så det var god læsning :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Helle Skoett

Dato : 12-03-02 20:01

Hej Marianne.
Fantastisk sted. Tak for det! Men jeg kan ikke finde udstiksformene - der
kommer slet ingen bageartikler frem, så måske er der en fejl på siden i dag.
Prøver igen i morgen.
Ellers må jeg jo tage derhen. Ligner et godt sted.
Også tak til de andre bidragydere...
vh
helle s

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 13-03-02 00:59

On Tue, 12 Mar 2002 20:00:59 +0100, "Helle Skoett"
<Helle.Skoettvaek@bt.dk> wrote:

> [...]
>kommer slet ingen bageartikler frem, så måske er der en fejl på siden i dag.

prøv under Håndværktøj - Bagerartikler (de er på den første side......

Fra : vagn torup

Dato : 09-03-02 23:54

Hej
"Høj" mad er da så vidt jeg ved for længst gået af mode, men det skal man
selvfølgelig heller ikke altid følge og hvis ikke du har prøvet det før, er
det ret sjovt at se, hvad man egentlig kan lave med sådan nogle
MVH Rikke
Helle Skoett <Helle.Skoettvaek@bt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c893950$0$10683$4d4eb98e@news.dk.uu.net...