Pragtsmerling - Unger ??
Fra : Kalle

Dato : 27-01-01 20:09

Jeg har sat en kokosnød ned i et 350 l akvarium med 6 stk. Xenocare, der
lige for første gang har lavet unger til mig.

Det er jo første gang, så da der kun var ca. 8 unger tilbage, flyttede jeg
nogle andre fisk, der spiste dem, så der kun var 2 stk. pragtsmerlinger
tilbage.

Men nu har de taget kokosnøden og ser meget optaget ud??!!?? Jeg har aldrig
hørt om unger fra dem i danske akvarier.
Hvad mener i ??

Hilsen fra Karsten, Brande brydsoe@image.dk

Fra : Madsen

Dato : 27-01-01 20:14

"Kalle" <brydsoe@image.dk> skrev:

> Men nu har de taget kokosnøden og ser meget optaget ud??!!?? Jeg har aldrig
> hørt om unger fra dem i danske akvarier.
> Hvad mener i ??

Efter sigende har de aldrig ynglet i fangeskab, så hvis det
lykkedes for dig, så ring til Guiness rekordbog!!!

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Morten Loui Tejlgaar~

Dato : 27-01-01 20:45

Det er en FOR VILDT hvis du har fået unger.

Jeg vil gerne høre mere
MvH
-Morten