NONI juice
Fra : Karsten Olesen

Dato : 07-03-02 20:18

Hvem kender "mirakeljuicen"
Tahitian NoniTM Juice ??

Hvor køber man det ?

Fra : TommyV

Dato : 07-03-02 23:00

Min kæreste har taget det en overgang. Det hjalp hende ikke ret meget,
men min svigermor har da haft succes med det. Jeg kan evt. formidle en
adresse

Tommy

Fra : Arcana

Dato : 09-03-02 21:15

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem kender "mirakeljuicen"
> Tahitian NoniTM Juice ??
> Hvor køber man det ?

Spar dine penge. Med mindre du kan lide smagen, selvfølgelig.

/arcana

Fra : Karsten Olesen

Dato : 09-03-02 22:13

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> skrev i en meddelelse
> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Spar dine penge. Med mindre du kan lide smagen, selvfølgelig.

Hvidløg er kendt for sine gode egenskaber.
Det samme burde Noni Juicen at være.
Den er dog aldrig blevet kendt på vore breddegrader,
hvilket måske er en skam..

Fra : Arcana

Dato : 10-03-02 01:16

> Hvidløg er kendt for sine gode egenskaber.
> Det samme burde Noni Juicen at være.
> Den er dog aldrig blevet kendt på vore breddegrader,
> hvilket måske er en skam..

Hvidløgs virkninger har en solid videnskabelig dokumentation bag sig.
Hvidløg er desuden tilgængeligt overalt, og meget billigt hos
grønthandleren.

Det viser sig derimod, at Noni-juice kun virker, hvis man tror på det, at
der laves fusk ved at opfinde et farmaceutisk aktivt stof, som ikke findes
(da slet ikke i Noni-juice) og desuden er det meget dyrt, og skal indkøbes
via tvivlsomme network-marketing-businesses.

Men brug du da bare dine penge som du vil - det er et frit land vi lever i.

/arcana

Fra : Karsten Olesen

Dato : 10-03-02 09:21

> [...]
> (da slet ikke i Noni-juice) og desuden er det meget dyrt, og skal indkøbes
> via tvivlsomme network-marketing-businesses.
*************

Radiolægen Carsten Vagn Hansen sir' ellers go' for den, så
helt ubrugelig er den nok ikke, og han plejer nok at være
lidt skeptisk.

Mangel på udbredelse er nok noni-juicens største problem.
Men det har været brugt i andre dele af verden længere tilbage,
end hvidløget.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 10-03-02 12:18

On Sun, 10 Mar 2002 09:21:27 +0100, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Mangel på udbredelse er nok noni-juicens største problem.
>Men det har været brugt i andre dele af verden længere tilbage,

Jeg har selv været ved at blive forhandler af noni-juice, men havde
ikke meget fidus til den måde man blev forhandler på. DEt er lidt for
lyssky en metode der bruges, hvorfor ikke få det frem i lyset hvis det
virker ??
Så jeg vil nok sige som arcana, spar pengene, hvis det ikke bare er
for du godt kan lide smagen, for dokumenteret er virkningen ikke,
ellers har jeg bare ikke set det.
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.akupunktoerer.dk/

Fra : Karsten Olesen

Dato : 10-03-02 15:20

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke meget fidus til den måde man blev forhandler på. DEt er lidt for
> lyssky en metode der bruges, hvorfor ikke få det frem i lyset hvis det
*********************

Lyssky ?
Jeg har da set det i den lokale alternative helsebutik,
som også sælger alt fra smykker, røgelse, Fønix mv..

MVH

Fra : Bjarne Krog

Dato : 10-03-02 23:45

On Sun, 10 Mar 2002 15:20:02 +0100, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Lyssky ?
>Jeg har da set det i den lokale alternative helsebutik,
>som også sælger alt fra smykker, røgelse, Fønix mv..

Det har jeg så ikke, og det glæder mig da at høre at det kan lade sig
gøre på den måde også

Men da jeg skulle forhandle det (hvilket ikke er det samme som at du
køber det hos helsekosten) , kunne jeg ikke få ditten og datten
oplyst, bare det at finde ud af hvad det kostede var som at bryde
koden til NASA....

Ville du begynde at forhandle noget du dårligt nok kunne få oplyst
prisen på ???? tror det næppe, men det jeg her skriver er ikke
ensbetydende med at det ikke er godt for et eller andet, måske endda
alt det de siger det kan, så jeg vil ikke være dommer for dens virken,
men bare fortælle hvordan det forholder sig blandt forhandlerene.
---

Fra : Karsten Olesen

Dato : 11-03-02 17:53

> [...]
> alt det de siger det kan, så jeg vil ikke være dommer for dens virken,
> men bare fortælle hvordan det forholder sig blandt forhandlerene.
**********************

I morgen ved jeg MEGET mere...tro mig.

Jeg har selv stillet mig nysgerrig om MLM mv.

Men i morgen er verden en anden..

MVH

Fra : Arcana

Dato : 11-03-02 19:03

> Jeg har selv stillet mig nysgerrig om MLM mv.

MLM er ikke nødvendigvis noget dårligt i sig selv. Der er bare desværre en
masse plat i den branche.

> Men i morgen er verden en anden..

Du kan jo læse artiklerne på http://geraldine.topcities.com/noni3.html - og
måske
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?CMD=search&DB=PubMed (søg på
Morinda citrifolia)- selv om oplysningerne her er mere "langhårede" - det er
links til abstracts ang. morinda citrifolia.

Hvis man søger efter Noni eller Morinda C. på Google, finder man kun en
masse kommercielle sites.

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 18-03-02 19:45

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> [...]
>
> Radiolægen Carsten Vagn Hansen sir' ellers go' for den, så
> helt ubrugelig er den nok ikke, og han plejer nok at være

Nej, det gør han faktisk ikke (længere).

http://groups.google.com/groups?q=noni+and+henrik&hl=da&ie=ISO-8859-1&oe=ISO
-8859-1&selm=39f71889%240%241246%2473beb97d%40news.dk.uu.net&rnum=1

> Mangel på udbredelse er nok noni-juicens største problem.
> Men det har været brugt i andre dele af verden længere tilbage,
> end hvidløget.

Det er jeg uenig i. Noni juicens største problem er, at nogen har forsøgt at
sælge den på baggrund af undersøgelser, der mest positivt kan betegnes som
noget makværk, og mest negativt kan betegnes som et udspekuleret forsøg på
at franarre syge mennesker deres spareskillinger.

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Arcana

Dato : 18-03-02 20:41

"Henrik Schmidt" <smurf@rrk.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget makværk, og mest negativt kan betegnes som et udspekuleret forsøg på
> at franarre syge mennesker deres spareskillinger.

Helt enig. Dødssyge mennesker prøver tit hvad som helst, og det er totalt
umoralsk at give folk falske forhåbninger. Jeg ved hvad jeg taler om, min
søster døde af cancer sidste år.

/arcana

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-03-02 21:02

> Helt enig. Dødssyge mennesker prøver tit hvad som helst, og det er totalt
> umoralsk at give folk falske forhåbninger. Jeg ved hvad jeg taler om, min
> søster døde af cancer sidste år.
**************
Al ære og respekt for dig og din afdøde søster,
men jeg vil vove den påstand, flere blir'
snydt med unødig eller endda forkert
medicinering.

Noni juice er derimod kendt i områder
af verden som et godt middel mod diverse
sygdomme.

For nogen virker det, for andre ikke, men
noni'en har så stor udbredelse derovre,
at den ikke kan overses.

MVH

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 19-03-02 09:44

> Al ære og respekt for dig og din afdøde søster,
> men jeg vil vove den påstand, flere blir'
> snydt med unødig eller endda forkert
> medicinering.

Sagen uvedkommende.

> Noni juice er derimod kendt i områder
> af verden som et godt middel mod diverse
> sygdomme.

Det er rent vand også - derfor prøver du vel ikke at sælge det?

> For nogen virker det, for andre ikke, men
> noni'en har så stor udbredelse derovre,
> at den ikke kan overses.

Jo, det burde den...

Faktum er, at på trods af diverse undersøgelser, så er der ikke
noget, der tyder på, at nonijuice har nogen som helst effekt -
derfor er man en krejler og grænsesvindler, hvis man sælger det
under den forudsætning, at det kan kurere hvad som helst.

Mikkel
--
Mikkel Gybel Jensen, Stud. scient.
http://www.cmrc.dk ; http://www.ku.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-03-02 20:02

"Mikkel Gybel Jensen" <mgj@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> Sagen uvedkommende.
*********
Så skulle det ikke have været nævnt.
*********

> Det er rent vand også - derfor prøver du vel ikke at sælge det?
********
Jeg forsøger heller ikke at latterligøre Noni.
********

> Jo, det burde den...
********
Hvorfor ?
********
> [...]
> derfor er man en krejler og grænsesvindler, hvis man sælger det
> under den forudsætning, at det kan kurere hvad som helst.

Tro kan flytte bjerge.
Nogen kan nøjes med mindre.

MVH

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 20-03-02 10:07

> Så skulle det ikke have været nævnt.

Næh, men det blev det.

> Jeg forsøger heller ikke at latterligøre Noni.

Næh, det gør jeg heller ikke. Derimod står jeg gerne ved, at jeg
latterliggører dem, som forsøger at tjene penge på at bilde folk
ind at saftevand kan helbrede alverdens dårligdomme.

> Hvorfor ?

Fordi der ikke er noget, der tyder på, at det virker - snarer
tværtimod.

> Tro kan flytte bjerge.
> Nogen kan nøjes med mindre.

Sikke noget fordukkent sludder. Du advokerer her formentlig for,
at placeboeffekten er noget man skal regne med - det er der dog
ikke noget der tyder på. En metaundersøgelse fra Cochrane
centeret på Rigshospitalet har for kort tid siden vist, at
placeboeffekten er stærkt overvurderet, og i hvert fald
udokumenteret.

Mikkel

Fra : Arcana

Dato : 21-03-02 01:12

> Sikke noget fordukkent sludder. Du advokerer her formentlig for,
> at placeboeffekten er noget man skal regne med - det er der dog

Jeg havde en længere diskussion om placebo-effekt med min chef, som er Dr.
Med. Sci. og professor - han har et CV, som man kan slå en engelsk tyr ihjel
med. Det, som jeg fik ud af diskussionen (og et par artikler han
fotokopierede til mig) er, at der er forskellige meninger om, hvad "placebo"
egentlig er, og det kunne jeg helt klart følge ham i.

Imho er praktiseret placebo f. eks. - via farver på en tablet - at øge
effekten af de bevisligt aktive stoffer i præparatet. Jeg kender et tysk
firma (http://www.pascoe.de), som bevidst - ud fra randomiserede
dobbeltblind-studier - farver deres tabletter efter indikationerne - f. eks.
har deres beroligende tabletter blå coating, medens fordøjelsesfremmedne
tabletter har rød coating (nuancer ikke beskrevet her) - you get the drift.

Som han så det, var placebo noget i stil med, at "tro flytter bjerge".

@

Fra : Karsten Olesen

Dato : 21-03-02 06:39

> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> Næh, men det blev det.
***************
Og det gjorde ondt.
***************

> [...]
Saftevand ?
*********

> Fordi der ikke er noget, der tyder på, at det virker - snarer
*********
Lidt vrøvl. De aktive stoffer ER bevist.
*********

> [...]
> centeret på Rigshospitalet har for kort tid siden vist, at
> placeboeffekten er stærkt overvurderet, og i hvert fald
********
Rolig Frede, men de virksomme stoffer i Noni er dokumenteret.
********

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 21-03-02 10:19

> Lidt vrøvl. De aktive stoffer ER bevist.

Ja, det er bevist, at de er der, men ikke at de har nogen
effekt... der findes også aktive antioxidanter i almindelig
tomatjuice, men derfor er der ikke nogen, der påstår, at det kan
helbrede kræft. Der findes flere arbejder (citeret tidliger af
Arcana), som ganske rigtigt påviser, at der findes virksomme
antioxidanter i nonijuice - men der er intet! jeg gentager -
intet! der tyder på, at det har nogen effekt in vivo. Det eneste
jeg umiddelbart kunne finde på mennesker, var en artikle, der
beskrev et tilfælde af hyperkaliaemi hos en nyrepatient efter
indtagelse af nonijuice - altså et negativt tilfælde.

Mikkel

Fra : Arcana

Dato : 24-03-02 08:51

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Lidt vrøvl. De aktive stoffer ER bevist.

Hvilke aktive stoffer er det, du taler om? For du ved vel hvad du selv
siger?
Det "aktive" stof, "Xeronin" eksisterer ganske simpelt hen ikke.

http://www.hcrc.org/contrib/novella/noni.html
Here again, Noni fruit falls right in line. The literature contains a great
deal of reference to Dr. Ralph Heinicke whose research has allegedly
discovered the "active ingredient" in Noni-fruit, a newly discovered
alkaloid which he named xeronine. Although his research has not even
progressed beyond the mere identification of the molecule (Dr. Heinicke
himself writes "Many years of research are still required to demonstrate
convincingly how xeronine functions at the molecular level in a cell.") he
feels free to speculate about the pharmacological effects of xeronine and
their ultimate health implications.

--

arc@na

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-03-02 20:59

> [...]

> noget makværk, og mest negativt kan betegnes som et udspekuleret forsøg på
> at franarre syge mennesker deres spareskillinger.
**********

Som der skrives, så er der ikke penge til en ordentlig videnskabelig
bevis for, om Noni virker, selvom det er et naturligt medicin
"sydpå".
Den kemiske medicinalindustri derimod har masser af penge
at lave dyre test for, måske her problemet ligger.

MVH

Fra : Arcana

Dato : 19-03-02 00:26

> Som der skrives, så er der ikke penge til en ordentlig videnskabelig
> bevis for, om Noni virker, selvom det er et naturligt medicin
> "sydpå".

Du har tydeligvis ikke forstand på, hvad du snakker om:

1: Jones CD. Related Articles

The genetic basis of larval resistance to a host plant toxin in Drosophila
sechellia.
Genet Res. 2001 Dec;78(3):225-33.
PMID: 11865712 [PubMed - in process]

2: Wang MY, Su C. Related Articles

Cancer preventive effect of Morinda citrifolia (Noni).
Ann N Y Acad Sci. 2001 Dec;952:161-8.
PMID: 11795436 [PubMed - indexed for MEDLINE]

3: Sang S, Cheng X, Zhu N, Stark RE, Badmaev V, Ghai G, Rosen RT,
Ho CT. Related Articles

Flavonol glycosides and novel iridoid glycoside from the leaves of Morinda
citrifolia.
J Agric Food Chem. 2001 Sep;49(9):4478-81.
PMID: 11559157 [PubMed - indexed for MEDLINE]

4: Liu G, Bode A, Ma WY, Sang S, Ho CT, Dong Z. Related Articles

Two novel glycosides from the fruits of Morinda citrifolia (noni) inhibit
AP-1 transactivation and cell transformation in the mouse epidermal JB6 cell
line.
Cancer Res. 2001 Aug 1;61(15):5749-56.
PMID: 11479211 [PubMed - indexed for MEDLINE]

5: Sang S, Cheng X, Zhu N, Wang M, Jhoo JW, Stark RE, Badmaev V,
Ghai G, Rosen RT, Ho CT. Related Articles

Iridoid glycosides from the leaves of Morinda citrifolia.
J Nat Prod. 2001 Jun;64(6):799-800.
PMID: 11421748 [PubMed - indexed for MEDLINE]

6: Sang S, He K, Liu G, Zhu N, Cheng X, Wang M, Zheng Q, Dong Z,
Ghai G, Rosen RT, Ho CT. Related Articles

A new unusual iridoid with inhibition of activator protein-1 (AP-1) from
the leaves of Morinda citrifolia L.
Org Lett. 2001 May 3;3(9):1307-9.
PMID: 11348221 [PubMed - indexed for MEDLINE]

7: Wang M, Kikuzaki H, Jin Y, Nakatani N, Zhu N, Csiszar K, Boyd C,
Rosen RT, Ghai G, Ho CT. Related Articles

Novel glycosides from noni (Morinda citrifolia).
J Nat Prod. 2000 Aug;63(8):1182-3.
PMID: 10978225 [PubMed - indexed for MEDLINE]

8: Mueller BA, Scott MK, Sowinski KM, Prag KA. Related Articles

Noni juice (Morinda citrifolia): hidden potential for hyperkalemia?
Am J Kidney Dis. 2000 Feb;35(2):310-2.
PMID: 10676732 [PubMed - indexed for MEDLINE]

9: Wang M, Kikuzaki H, Csiszar K, Boyd CD, Maunakea A, Fong SF,
Ghai G, Rosen RT, Nakatani N, Ho CT. Related Articles

Novel trisaccharide fatty acid ester identified from the fruits of Morinda
citrifolia (Noni).
J Agric Food Chem. 1999 Dec;47(12):4880-2.
PMID: 10606546 [PubMed - indexed for MEDLINE]

10: Hirazumi A, Furusawa E. Related Articles

An immunomodulatory polysaccharide-rich substance from the fruit juice of
Morinda citrifolia (noni) with antitumour activity.
Phytother Res. 1999 Aug;13(5):380-7.
PMID: 10441776 [PubMed - indexed for MEDLINE]

11: MacLoughlin PF, Malone DM, Murtagh JT, Kieran PM. Related
Articles

The effects of turbulent jet flows on plant cell suspension cultures
Biotechnol Bioeng. 1998 Jun 20;58(6):595-604.
PMID: 10099297 [PubMed - as supplied by publisher]

12: Hiwasa T, Arase Y, Chen Z, Kita K, Umezawa K, Ito H, Suzuki N.
Related Articles

Stimulation of ultraviolet-induced apoptosis of human fibroblast UVr-1
cells by tyrosine kinase inhibitors.
FEBS Lett. 1999 Feb 12;444(2-3):173-6.
PMID: 10050753 [PubMed - indexed for MEDLINE]

13: Limyati DA, Juniar BL. Related Articles

Jamu Gendong, a kind of traditional medicine in Indonesia: the microbial
contamination of its raw materials and endproduct.
J Ethnopharmacol. 1998 Dec;63(3):201-8.
PMID: 10030724 [PubMed - indexed for MEDLINE]

14: Jones CD. Related Articles

The genetic basis of Drosophila sechellia's resistance to a host plant
toxin.
Genetics. 1998 Aug;149(4):1899-908.
PMID: 9691045 [PubMed - indexed for MEDLINE]

15: Hirazumi A, Furusawa E, Chou SC, Hokama Y. Related Articles

Immunomodulation contributes to the anticancer activity of morinda
citrifolia (noni) fruit juice.
Proc West Pharmacol Soc. 1996;39:7-9. No abstract available.
PMID: 8895953 [PubMed - indexed for MEDLINE]

16: Moreteau B, R'Kha S, David JR. Related Articles

Genetics of a nonoptimal behavior: oviposition preference of Drosophila
mauritiana for a toxic resource.
Behav Genet. 1994 Sep;24(5):433-41.
PMID: 7993320 [PubMed - indexed for MEDLINE]

17: Hirazumi A, Furusawa E, Chou SC, Hokama Y. Related Articles

Anticancer activity of Morinda citrifolia (noni) on intraperitoneally
implanted Lewis lung carcinoma in syngeneic mice.
Proc West Pharmacol Soc. 1994;37:145-6. No abstract available.
PMID: 7984648 [PubMed - indexed for MEDLINE]

18: Hiramatsu T, Imoto M, Koyano T, Umezawa K. Related Articles

Induction of normal phenotypes in ras-transformed cells by damnacanthal
from Morinda citrifolia.
Cancer Lett. 1993 Sep 30;73(2-3):161-6.
PMID: 7693328 [PubMed - indexed for MEDLINE]

19: Higa I, Fuyama Y. Related Articles

Genetics of food preference in Drosophila sechellia. I. Responses to food
attractants.
Genetica. 1993;88(2-3):129-36.
PMID: 8224853 [PubMed - indexed for MEDLINE]

20: Capy P, David JR, Hartl DL. Related Articles, Nucleotide,
Protein

Evolution of the transposable element mariner in the Drosophila
melanogaster species group.
Genetica. 1992;86(1-3):37-46.
PMID: 1334916 [PubMed - indexed for MEDLINE]

Dette er side 1 af 26 sider med henvisninger til forskning i Noni.

/arcana

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 19-03-02 08:12

> [...]

> "sydpå".
> Den kemiske medicinalindustri derimod har masser af penge
> at lave dyre test for, måske her problemet ligger.

Jaja, standardbortforklaring #1. Jeg er ganske uinteresseret i, at blive
suget ind i den alternativt vs. etableret behandling du lægger op til. Hvis
du er interesseret i at prøve noni juice, skal du da være velkommen. Det er
forholdsvist ufarligt. Hvis du er interesseret i at sælge/reklamere for noni
juice, skal du være mere end velkommen til at finde en gruppe, hvor den
slags er tilladt. For at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål:

>Hvem kender "mirakeljuicen"
>Tahitian NoniTM Juice ??

>Hvor køber man det ?

Det svarer du så selv på i en senere post:

>Lyssky ?
>Jeg har da set det i den lokale alternative helsebutik,
>som også sælger alt fra smykker, røgelse, Fønix mv..

Hvad var det egentligt du ville?

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-03-02 19:59

> slags er tilladt. For at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål:

> Det svarer du så selv på i en senere post:
*****************
Man har vel lavet lidt research ?
*****************

> Hvad var det egentligt du ville?

*********
Høre, om nogle kendte noget til det in person,
istedet for at høre en midaldrende læge som Vagn Hansen
udtale sig først positivt, senere negativt, og mystiske
litterære værker rundt omkring på nettet...men det er svært
at opdrive lidt fornuftig tekst på dansk, og de fleste
herinde er skeptikere..

MVH

Fra : Henrik Schmidt

Dato : 19-03-02 21:28

> [...]
> litterære værker rundt omkring på nettet...men det er svært
> at opdrive lidt fornuftig tekst på dansk, og de fleste

Jamen, det er jo også fint nok. Hvis du lægger mærke til det, udtaler
Vagn-Hansen sig ikke specielt negativt om noni juice. Han medgiver bare, at
den forklaringsmodel han er blevet præsenteret for, ikke holder vand. Derfor
kan man sige, at man (videnskaben) ikke ved, om noni juice virker og i så
tilfælde på hvad. Problemet er, at når et produkt først en gang er blevet
forsøgt solgt på et pseudovidenskabeligt grundlag er det vanskeligt at opnå
en tiltro til produktet bagefter. De fleste negative kommentarer herinde
fra, relaterer til den måde produktet er forsøgt markedført på. Min egen
personlige mening er, at noni juice virker ca. lige så godt som de fleste
andre frugtjuicer, så man kan jo starte med at købe noget æblejuice nede i
Netto. Det er ihvertfald en del billigere, og smager efter sigende bedre
Det står jo enhver frit for, at prøve de alternative produkter man har lyst
til.

Mvh,
Henrik Schmidt

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 19-03-02 09:45

> [...]

videnskabelig
> bevis for, om Noni virker, selvom det er et naturligt medicin

.... og derfor virker det?

Mikkel

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-03-02 20:03

> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> videnskabelig
>
> ... og derfor virker det?

***********

Derfor har det nok en virkning, siden det
er en "standardmedicin" i visse befolkningsgrupper,
som endnu ikke ved hvad en Panodil er.

MVH

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 20-03-02 10:10

> Derfor har det nok en virkning, siden det
> er en "standardmedicin" i visse befolkningsgrupper,
> som endnu ikke ved hvad en Panodil er.

....og det er altså argumentet?

Jeg nævner i flæng:

Åreladning, igler, trommedans, beværgelser, bøn, inhalation af
radon - du kan sikkert selv fortsætte.

Mikkel

Fra : Arcana

Dato : 21-03-02 01:15

> Åreladning, igler, trommedans, beværgelser, bøn, inhalation af
> radon - du kan sikkert selv fortsætte.

Tillader De?

Syvtakkede stjerner, pendulering, bjegkrystaller, fortyndinger af stoffer så
de aktive indholdsstoffer svarer til en dråbe et-eller-andet blandet op i
Damhussøen (også kaldet homøopati)....

Hehe... Mundus vult decipitur.

arc@na

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 21-03-02 10:20

"Arcana" <marsupilan@kangoroo.gov> wrote in message

> [...]
af stoffer så
> de aktive indholdsstoffer svarer til en dråbe et-eller-andet

Ja, jeg kunne ikke lige komme på flere, tak!

Mikkel

Fra : Karsten Olesen

Dato : 21-03-02 06:40

> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> ...og det er altså argumentet?
Du vil ha' et hvidt stykke papir på alt
hvad der rør sig ?
> Jeg nævner i flæng:
>
> Åreladning, igler, trommedans, beværgelser, bøn, inhalation af
> radon - du kan sikkert selv fortsætte.

*********
Næh. Din fantasi is doing a great job..

MVH