/ Forside / Interesser / Dyr / Katte / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Katte
#NavnPoint
dova 9788
akle 7186
Jernladyen 3710
ans 2627
miritdk 2457
Nordsted1 2217
taliskoko 2188
mulberry 1779
cdripper 1530
10  HelleBirg.. 1440
Freja
Fra : Gitte J


Dato : 06-03-02 10:04

Puha... det har været en omvæltning dette her. Freja har forandret sig
meget. Dels er hun blevet gladere, friere, mere kælen og kontaktsøgende ...
dels bliver hun nogle gange ked af det, mjaver frem for sig eller ligger
blot og venter på at _noget, hvad som helst_ skal ske. Vi leger meget med
hende, både for at hun ikke skal kede sig og for at hun skal tabe sig
(Labans skånekost var ingen gave), men alligevel er det svært at holde hende
beskæftiget nok. Hun har vist sig at være en ganske sprælsk lille ung
dame... og hun får brug for en veninde at dele tiden sammen med. Det har vi
nu heller ikke været i tvivl om at hun skulle have - en veninde altså - men
vi havde ikke troet, at vi så tidligt efter ville få lyst til at søge efter
en. Men hun keeeeder sig.
Så... nu må jeg nok hellere begynde at kigge på Kattens Værn ol. for det
kunne da være, at de havde en killing eller en ret ung ungmis. Ung skal den
være, for Freja er max 2 år, og vi vil være sikre på at der ikke bliver
problemer med rangorden osv.
Vi har besluttet at det skal være en hunkat (sterilise) af hensyn til
legeformen, og det skal være en huskat (altså korthåret af ukendt
oprindelse... ingen af os er begejstrede for lang pels). Men...hvor ungt bør
vi mon cirka satse, når Freja nu er ca. 2 år gammel.
Gode tips og råd modtages med kyshånd
-Gitte



 
 
Trine (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 06-03-02 12:30

Hej Gitte

Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne dig
for.

Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...

Måske Luna kunne være noget for dig?? Du kan se hende under min profil på
vores hjemmeside...

Hilsen
Trine
"Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
news:a64lr9$h3e$1@sunsite.dk...
> Puha... det har været en omvæltning dette her. Freja har forandret sig
> meget. Dels er hun blevet gladere, friere, mere kælen og kontaktsøgende
....
> dels bliver hun nogle gange ked af det, mjaver frem for sig eller ligger
> blot og venter på at _noget, hvad som helst_ skal ske. Vi leger meget med
> hende, både for at hun ikke skal kede sig og for at hun skal tabe sig
> (Labans skånekost var ingen gave), men alligevel er det svært at holde
hende
> beskæftiget nok. Hun har vist sig at være en ganske sprælsk lille ung
> dame... og hun får brug for en veninde at dele tiden sammen med. Det har
vi
> nu heller ikke været i tvivl om at hun skulle have - en veninde altså -
men
> vi havde ikke troet, at vi så tidligt efter ville få lyst til at søge
efter
> en. Men hun keeeeder sig.
> Så... nu må jeg nok hellere begynde at kigge på Kattens Værn ol. for det
> kunne da være, at de havde en killing eller en ret ung ungmis. Ung skal
den
> være, for Freja er max 2 år, og vi vil være sikre på at der ikke bliver
> problemer med rangorden osv.
> Vi har besluttet at det skal være en hunkat (sterilise) af hensyn til
> legeformen, og det skal være en huskat (altså korthåret af ukendt
> oprindelse... ingen af os er begejstrede for lang pels). Men...hvor ungt
bør
> vi mon cirka satse, når Freja nu er ca. 2 år gammel.
> Gode tips og råd modtages med kyshånd
> -Gitte
>
>



Gitte J (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 06-03-02 13:16

Hvad er adressen på din hjemmeside?
-Gitte

"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk...
> Hej Gitte
>
> Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
> Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne
dig
> for.
>
> Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
>
> Måske Luna kunne være noget for dig?? Du kan se hende under min profil på
> vores hjemmeside...
>
> Hilsen
> Trine
> "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> news:a64lr9$h3e$1@sunsite.dk...
> > Puha... det har været en omvæltning dette her. Freja har forandret sig
> > meget. Dels er hun blevet gladere, friere, mere kælen og kontaktsøgende
> ...
> > dels bliver hun nogle gange ked af det, mjaver frem for sig eller ligger
> > blot og venter på at _noget, hvad som helst_ skal ske. Vi leger meget
med
> > hende, både for at hun ikke skal kede sig og for at hun skal tabe sig
> > (Labans skånekost var ingen gave), men alligevel er det svært at holde
> hende
> > beskæftiget nok. Hun har vist sig at være en ganske sprælsk lille ung
> > dame... og hun får brug for en veninde at dele tiden sammen med. Det har
> vi
> > nu heller ikke været i tvivl om at hun skulle have - en veninde altså -
> men
> > vi havde ikke troet, at vi så tidligt efter ville få lyst til at søge
> efter
> > en. Men hun keeeeder sig.
> > Så... nu må jeg nok hellere begynde at kigge på Kattens Værn ol. for det
> > kunne da være, at de havde en killing eller en ret ung ungmis. Ung skal
> den
> > være, for Freja er max 2 år, og vi vil være sikre på at der ikke bliver
> > problemer med rangorden osv.
> > Vi har besluttet at det skal være en hunkat (sterilise) af hensyn til
> > legeformen, og det skal være en huskat (altså korthåret af ukendt
> > oprindelse... ingen af os er begejstrede for lang pels). Men...hvor ungt
> bør
> > vi mon cirka satse, når Freja nu er ca. 2 år gammel.
> > Gode tips og råd modtages med kyshånd
> > -Gitte
> >
> >
>
>



Gitte J (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 06-03-02 13:22

Vores hjemmeside... åh, nu er jeg med Jeg er stadig småomtåget i disse
dage.
Jeg surfer et smut derind.
-Gitte


"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk...
> Hej Gitte
>
> Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
> Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne
dig
> for.
>
> Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
>
> Måske Luna kunne være noget for dig?? Du kan se hende under min profil på
> vores hjemmeside...
>
> Hilsen
> Trine
> "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> news:a64lr9$h3e$1@sunsite.dk...
> > Puha... det har været en omvæltning dette her. Freja har forandret sig
> > meget. Dels er hun blevet gladere, friere, mere kælen og kontaktsøgende
> ...
> > dels bliver hun nogle gange ked af det, mjaver frem for sig eller ligger
> > blot og venter på at _noget, hvad som helst_ skal ske. Vi leger meget
med
> > hende, både for at hun ikke skal kede sig og for at hun skal tabe sig
> > (Labans skånekost var ingen gave), men alligevel er det svært at holde
> hende
> > beskæftiget nok. Hun har vist sig at være en ganske sprælsk lille ung
> > dame... og hun får brug for en veninde at dele tiden sammen med. Det har
> vi
> > nu heller ikke været i tvivl om at hun skulle have - en veninde altså -
> men
> > vi havde ikke troet, at vi så tidligt efter ville få lyst til at søge
> efter
> > en. Men hun keeeeder sig.
> > Så... nu må jeg nok hellere begynde at kigge på Kattens Værn ol. for det
> > kunne da være, at de havde en killing eller en ret ung ungmis. Ung skal
> den
> > være, for Freja er max 2 år, og vi vil være sikre på at der ikke bliver
> > problemer med rangorden osv.
> > Vi har besluttet at det skal være en hunkat (sterilise) af hensyn til
> > legeformen, og det skal være en huskat (altså korthåret af ukendt
> > oprindelse... ingen af os er begejstrede for lang pels). Men...hvor ungt
> bør
> > vi mon cirka satse, når Freja nu er ca. 2 år gammel.
> > Gode tips og råd modtages med kyshånd
> > -Gitte
> >
> >
>
>



Gitte J (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 06-03-02 13:41

Du er velkommen til at sende mig en mail privat om Luna. Jeg har luftet det
for min kæreste (han er ikke hjemme, så vi mailer) og ja... jeg vil da gerne
vide mere om hende selvom jeg ikke ved, hvad han synes om det endnu ... også
transportproblemet til trods (...hvor der er en vilje, er der en vej, og jeg
har endnu København til gode .
-Gitte


"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk...
> Hej Gitte
>
> Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
> Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne
dig
> for.
>
> Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
>
> Måske Luna kunne være noget for dig?? Du kan se hende under min profil på
> vores hjemmeside...
>
> Hilsen
> Trine
> "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> news:a64lr9$h3e$1@sunsite.dk...
> > Puha... det har været en omvæltning dette her. Freja har forandret sig
> > meget. Dels er hun blevet gladere, friere, mere kælen og kontaktsøgende
> ...
> > dels bliver hun nogle gange ked af det, mjaver frem for sig eller ligger
> > blot og venter på at _noget, hvad som helst_ skal ske. Vi leger meget
med
> > hende, både for at hun ikke skal kede sig og for at hun skal tabe sig
> > (Labans skånekost var ingen gave), men alligevel er det svært at holde
> hende
> > beskæftiget nok. Hun har vist sig at være en ganske sprælsk lille ung
> > dame... og hun får brug for en veninde at dele tiden sammen med. Det har
> vi
> > nu heller ikke været i tvivl om at hun skulle have - en veninde altså -
> men
> > vi havde ikke troet, at vi så tidligt efter ville få lyst til at søge
> efter
> > en. Men hun keeeeder sig.
> > Så... nu må jeg nok hellere begynde at kigge på Kattens Værn ol. for det
> > kunne da være, at de havde en killing eller en ret ung ungmis. Ung skal
> den
> > være, for Freja er max 2 år, og vi vil være sikre på at der ikke bliver
> > problemer med rangorden osv.
> > Vi har besluttet at det skal være en hunkat (sterilise) af hensyn til
> > legeformen, og det skal være en huskat (altså korthåret af ukendt
> > oprindelse... ingen af os er begejstrede for lang pels). Men...hvor ungt
> bør
> > vi mon cirka satse, når Freja nu er ca. 2 år gammel.
> > Gode tips og råd modtages med kyshånd
> > -Gitte
> >
> >
>
>



Ann Rudbeck (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Ann Rudbeck


Dato : 06-03-02 14:21

d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:

>
> Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
> Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne dig
> for.
>
> Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
>

Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
Pokkers osse hvor er det bare surt!

Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte



Gitte J (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 06-03-02 14:45

Ja, nu har jeg også fået læst tilbage, og ... allergi altså. Hvor er det
bare stygt, at så mange dyreglade mennesker skal rammes af allergi. Det sker
så ofte efterhånden.... Bliver der ikke forsket helt vildt i allergi, så der
måske en dag kan gøres noget ved det?
Trine, jeg er virkelig også ked af det på din og missernes vegne - du var så
glad, da du skrev at du åbenbart kunne få lov at beholde Luna og Emil. Lige
nu synes jeg egentlig jeg har været ret taktløs - undskyld - min hukommelse
rækker ikke altid langt nok, og lige nu er jeg forfærdeligt opsat på at gøre
min lille Frejamis gladere igen, så jeg fik slet ikke læst tilbage i tråden.
Trøstende tanker fra Gitte
Og venlige brummelyde fra Freja.


"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
news:B8ABD63F.34F4%ann_rudbeck@mac.com...
> d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:
>
> >
> > Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
> > Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne
dig
> > for.
> >
> > Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
> >
>
> Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
> Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
> Pokkers osse hvor er det bare surt!
>
> Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte
>
>



Trine (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 06-03-02 14:57

Hej Gitte

Du skal ikke undskylde!!!....nu er det desværre ikke længere det der er
problemet, men at kæresten og jeg er gået fra hinanden...Jeg har ingen
mulighed for at tage mine elskede katte med mig...puha bare det at sidde og
skrive om det, får tårerne til at trille

Hilsen
Trine
"Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
news:a656ak$suc$1@sunsite.dk...
> Ja, nu har jeg også fået læst tilbage, og ... allergi altså. Hvor er det
> bare stygt, at så mange dyreglade mennesker skal rammes af allergi. Det
sker
> så ofte efterhånden.... Bliver der ikke forsket helt vildt i allergi, så
der
> måske en dag kan gøres noget ved det?
> Trine, jeg er virkelig også ked af det på din og missernes vegne - du var

> glad, da du skrev at du åbenbart kunne få lov at beholde Luna og Emil.
Lige
> nu synes jeg egentlig jeg har været ret taktløs - undskyld - min
hukommelse
> rækker ikke altid langt nok, og lige nu er jeg forfærdeligt opsat på at
gøre
> min lille Frejamis gladere igen, så jeg fik slet ikke læst tilbage i
tråden.
> Trøstende tanker fra Gitte
> Og venlige brummelyde fra Freja.
>
>
> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> news:B8ABD63F.34F4%ann_rudbeck@mac.com...
> > d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> > t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:
> >
> > >
> > > Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine
missebørn
> > > Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg
skåne
> dig
> > > for.
> > >
> > > Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
> > >
> >
> > Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
> > Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
> > Pokkers osse hvor er det bare surt!
> >
> > Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte
> >
> >
>
>



Gitte J (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 06-03-02 15:13

Åh hvor rædsomt ... du må have det forfærdeligt. Jeg føler virkelig med dig,
jeg kan levende forestille mig, hvordan jeg ville have det i din situation

Mht. Luna ... hun er smuk, helt og aldeles smuk.
Sender en spandfuld chokoladeis i tankerne (god trøst, når man er nede)
Mange hilsner
Gitte


"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:Vfph8.95$cB3.2961@news.get2net.dk...
> Hej Gitte
>
> Du skal ikke undskylde!!!....nu er det desværre ikke længere det der er
> problemet, men at kæresten og jeg er gået fra hinanden...Jeg har ingen
> mulighed for at tage mine elskede katte med mig...puha bare det at sidde
og
> skrive om det, får tårerne til at trille
>
> Hilsen
> Trine
> "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> news:a656ak$suc$1@sunsite.dk...
> > Ja, nu har jeg også fået læst tilbage, og ... allergi altså. Hvor er det
> > bare stygt, at så mange dyreglade mennesker skal rammes af allergi. Det
> sker
> > så ofte efterhånden.... Bliver der ikke forsket helt vildt i allergi, så
> der
> > måske en dag kan gøres noget ved det?
> > Trine, jeg er virkelig også ked af det på din og missernes vegne - du
var
> så
> > glad, da du skrev at du åbenbart kunne få lov at beholde Luna og Emil.
> Lige
> > nu synes jeg egentlig jeg har været ret taktløs - undskyld - min
> hukommelse
> > rækker ikke altid langt nok, og lige nu er jeg forfærdeligt opsat på at
> gøre
> > min lille Frejamis gladere igen, så jeg fik slet ikke læst tilbage i
> tråden.
> > Trøstende tanker fra Gitte
> > Og venlige brummelyde fra Freja.
> >
> >
> > "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> > news:B8ABD63F.34F4%ann_rudbeck@mac.com...
> > > d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> > > t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:
> > >
> > > >
> > > > Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine
> missebørn
> > > > Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg
> skåne
> > dig
> > > > for.
> > > >
> > > > Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
> > > >
> > >
> > > Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
> > > Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
> > > Pokkers osse hvor er det bare surt!
> > >
> > > Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Heidi Høegh (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Heidi Høegh


Dato : 07-03-02 07:30


Hej Trine

Har længe tænkt på hvordan det mon gik med dig og kattene, men det har jeg
så desværre fået svar på nu
Jeg er virkelig ked af det på dine vegne, håber virkelig at der kommer en
løsning, for jeg bliver da helt trist over og tænke på din situation. Er der
ikke det ene problem ja så er der et andet. ØV. Håber virkelig det bedste.

Masser af hilsner fra
Heidi Høegh



Trine (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 06-03-02 14:55

Hej Ann

Philip og jeg er gået fra hinanden, så jeg bor i øjeblikket hos min
mor....Philip kan ikke beholde kattene pga OLiver...og jeg kan ikke have dem
med til min mor, da hun har en hund der bestemt ikke kan lide katte.

Det er sådan de ulykkelige omstændigheder hænger sammen....så det er noget
rigtigt L...

/Trine


"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
news:B8ABD63F.34F4%ann_rudbeck@mac.com...
> d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:
>
> >
> > Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine missebørn
> > Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg skåne
dig
> > for.
> >
> > Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
> >
>
> Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
> Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
> Pokkers osse hvor er det bare surt!
>
> Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte
>
>



Henrik Pedersen (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Henrik Pedersen


Dato : 06-03-02 15:07

"Trine" <ta@dli.dk> writes:

> Hej Ann
>
> Philip og jeg er gået fra hinanden, så jeg bor i øjeblikket hos min
> mor....Philip kan ikke beholde kattene pga OLiver...og jeg kan ikke have dem
> med til min mor, da hun har en hund der bestemt ikke kan lide katte.
>
> Det er sådan de ulykkelige omstændigheder hænger sammen....så det er noget
> rigtigt L...
>
> /Trine

snøft, Melissa sender et rigtig stort medfølende spinbrum..;))
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.homepage.dk
Denne msg er lavet i & postet med gnus

Trine (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 06-03-02 15:15

Tusind tak!!

/Trine
"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote in message
news:wkhent4wpj.fsf@edb.dk...
> "Trine" <ta@dli.dk> writes:
>
> > Hej Ann
> >
> > Philip og jeg er gået fra hinanden, så jeg bor i øjeblikket hos min
> > mor....Philip kan ikke beholde kattene pga OLiver...og jeg kan ikke have
dem
> > med til min mor, da hun har en hund der bestemt ikke kan lide katte.
> >
> > Det er sådan de ulykkelige omstændigheder hænger sammen....så det er
noget
> > rigtigt L...
> >
> > /Trine
>
> snøft, Melissa sender et rigtig stort medfølende spinbrum..;))
> --
> Med venlig hilsen & miauu
> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.homepage.dk
> Denne msg er lavet i & postet med gnus



Ann Rudbeck (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Ann Rudbeck


Dato : 06-03-02 15:10

d. 06/03/02 14:54 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
0eph8.94$cB3.2905@news.get2net.dk:

> Hej Ann
>
> Philip og jeg er gået fra hinanden, så jeg bor i øjeblikket hos min
> mor....Philip kan ikke beholde kattene pga OLiver...og jeg kan ikke have dem
> med til min mor, da hun har en hund der bestemt ikke kan lide katte.
>
> Det er sådan de ulykkelige omstændigheder hænger sammen....så det er noget
> rigtigt L...
>
> /Trine
>

Åh, sådan - det var ikke min mening at snage i dit privatliv, undskyld! Men
så er det derfor du skriver Greve i din profil på hjemmesiden? Jeg undrede
mig...
Der er ikke nogen der kan passe dine katte for dig til du finder noget at bo
i? Jeg tør ikke binde an med to voksne katte mere her på vores noget
begrænsede plads - men hvis du nu kendte nogen med muligheden? Men det har
du jo nok selv tænkt på. Årh, hvor er det surt - og så netop hvor det med
allergien ikke er et problem... æv!

--
Mange hilsner fra Ann R
Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/




Trine (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 06-03-02 15:19

> Åh, sådan - det var ikke min mening at snage i dit privatliv, undskyld!
Men
> så er det derfor du skriver Greve i din profil på hjemmesiden? Jeg undrede
> mig...
Det er nemlig rigtigt..

> Der er ikke nogen der kan passe dine katte for dig til du finder noget at
bo
> i?
Sabina har tilbudt at have misserne hos sig, men jeg må indrømme at når jeg
ikke ved hvor lang tid der går (de steder jeg er skrevet op har en ventetid
på 3-5 år) før jeg har et sted at bo, tør jeg ikke binde an på at den
løsning...jeg vil hellere (selvom det piner mig at skulle undvære dem) finde
en permanent løsning. Det tror jeg er bedst for misserne.

>Årh, hvor er det surt - og så netop hvor det med
> allergien ikke er et problem... æv!

Ja, nu var jeg lige så glad (

Knus
Trine
> Mange hilsner fra Ann R
> Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
> http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/
>
>
>



Sabina Hertzum (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 06-03-02 15:23

*G* to sjælen en tanke... så dit indlæg da jeg havde sendt mit
kommer du ikke lige online på ICQ??

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:ZAph8.100$cB3.2821@news.get2net.dk...
> > Åh, sådan - det var ikke min mening at snage i dit privatliv, undskyld!
> Men
> > så er det derfor du skriver Greve i din profil på hjemmesiden? Jeg
undrede
> > mig...
> Det er nemlig rigtigt..
>
> > Der er ikke nogen der kan passe dine katte for dig til du finder noget
at
> bo
> > i?
> Sabina har tilbudt at have misserne hos sig, men jeg må indrømme at når
jeg
> ikke ved hvor lang tid der går (de steder jeg er skrevet op har en
ventetid
> på 3-5 år) før jeg har et sted at bo, tør jeg ikke binde an på at den
> løsning...jeg vil hellere (selvom det piner mig at skulle undvære dem)
finde
> en permanent løsning. Det tror jeg er bedst for misserne.
>
> >Årh, hvor er det surt - og så netop hvor det med
> > allergien ikke er et problem... æv!
>
> Ja, nu var jeg lige så glad (
>
> Knus
> Trine
> > Mange hilsner fra Ann R
> > Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
> > http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck/
> >
> >
> >
>
>



Ann Rudbeck (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Ann Rudbeck


Dato : 07-03-02 13:57

d. 06/03/02 15:19 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
ZAph8.100$cB3.2821@news.get2net.dk:

> Sabina har tilbudt at have misserne hos sig, men jeg må indrømme at når jeg
> ikke ved hvor lang tid der går (de steder jeg er skrevet op har en ventetid
> på 3-5 år) før jeg har et sted at bo, tør jeg ikke binde an på at den
> løsning...jeg vil hellere (selvom det piner mig at skulle undvære dem) finde
> en permanent løsning. Det tror jeg er bedst for misserne.

Det forstår jeg egentlig godt. Hvad med at fremleje noget et par år? så er
der måske bid med boligselskabet bagefter...
Det er i hvertfald et flot tilbud fra Sabina, monstro du skulle overveje det
en gang til

--
Mange hilsner & held og lykke fra Ann R
Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck





Trine (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 07-03-02 14:43

Hej Ann

Det er desværre ikke til at få fingre i noget at fremleje....ellers havde
jeg gjort det!

Knus
Trine
"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
news:B8AD2232.356A%ann_rudbeck@mac.com...
> d. 06/03/02 15:19 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> ZAph8.100$cB3.2821@news.get2net.dk:
>
> > Sabina har tilbudt at have misserne hos sig, men jeg må indrømme at når
jeg
> > ikke ved hvor lang tid der går (de steder jeg er skrevet op har en
ventetid
> > på 3-5 år) før jeg har et sted at bo, tør jeg ikke binde an på at den
> > løsning...jeg vil hellere (selvom det piner mig at skulle undvære dem)
finde
> > en permanent løsning. Det tror jeg er bedst for misserne.
>
> Det forstår jeg egentlig godt. Hvad med at fremleje noget et par år? så er
> der måske bid med boligselskabet bagefter...
> Det er i hvertfald et flot tilbud fra Sabina, monstro du skulle overveje
det
> en gang til
>
> --
> Mange hilsner & held og lykke fra Ann R
> Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
>
>
>
>



Sabina Hertzum (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 07-03-02 16:40

har du prøvet www.bolig-kbh.dk ??
det var derigennem vi fandt vores lejlighed... et medlemskab koster 200 kr
for 2 mdr ( dengang vi brugte det kostede det 100 for samme tidsrum) og vi
fandt vores lejlighed inden for en måned....
der er alt lige fra fremleje i en uge til flere år... bofællesskaber og
lignende.... mon ikke det skulle være muligt at finde noget for en periode??

jeg kan altså kun anbefale dem

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:N8Kh8.70$IE4.1629@news.get2net.dk...
> Hej Ann
>
> Det er desværre ikke til at få fingre i noget at fremleje....ellers havde
> jeg gjort det!
>
> Knus
> Trine
> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> news:B8AD2232.356A%ann_rudbeck@mac.com...
> > d. 06/03/02 15:19 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> > ZAph8.100$cB3.2821@news.get2net.dk:
> >
> > > Sabina har tilbudt at have misserne hos sig, men jeg må indrømme at
når
> jeg
> > > ikke ved hvor lang tid der går (de steder jeg er skrevet op har en
> ventetid
> > > på 3-5 år) før jeg har et sted at bo, tør jeg ikke binde an på at den
> > > løsning...jeg vil hellere (selvom det piner mig at skulle undvære dem)
> finde
> > > en permanent løsning. Det tror jeg er bedst for misserne.
> >
> > Det forstår jeg egentlig godt. Hvad med at fremleje noget et par år? så
er
> > der måske bid med boligselskabet bagefter...
> > Det er i hvertfald et flot tilbud fra Sabina, monstro du skulle overveje
> det
> > en gang til
> >
> > --
> > Mange hilsner & held og lykke fra Ann R
> > Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
> >
> >
> >
> >
>
>



Trine Alsing (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine Alsing


Dato : 08-03-02 08:57

Jeg suser da lige derind med det samme.

Tak for tippet!!

Knus
Tine
"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
news:7RLh8.36$Z25.4393@news000.worldonline.dk...
> har du prøvet www.bolig-kbh.dk ??
> det var derigennem vi fandt vores lejlighed... et medlemskab koster 200 kr
> for 2 mdr ( dengang vi brugte det kostede det 100 for samme tidsrum) og vi
> fandt vores lejlighed inden for en måned....
> der er alt lige fra fremleje i en uge til flere år... bofællesskaber og
> lignende.... mon ikke det skulle være muligt at finde noget for en
periode??
>
> jeg kan altså kun anbefale dem
>
> --
> knus sabina
>
> behind every good woman,
> lies a trail of men...*SF*
> læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
> "Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
> news:N8Kh8.70$IE4.1629@news.get2net.dk...
> > Hej Ann
> >
> > Det er desværre ikke til at få fingre i noget at fremleje....ellers
havde
> > jeg gjort det!
> >
> > Knus
> > Trine
> > "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> > news:B8AD2232.356A%ann_rudbeck@mac.com...
> > > d. 06/03/02 15:19 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> > > ZAph8.100$cB3.2821@news.get2net.dk:
> > >
> > > > Sabina har tilbudt at have misserne hos sig, men jeg må indrømme at
> når
> > jeg
> > > > ikke ved hvor lang tid der går (de steder jeg er skrevet op har en
> > ventetid
> > > > på 3-5 år) før jeg har et sted at bo, tør jeg ikke binde an på at
den
> > > > løsning...jeg vil hellere (selvom det piner mig at skulle undvære
dem)
> > finde
> > > > en permanent løsning. Det tror jeg er bedst for misserne.
> > >
> > > Det forstår jeg egentlig godt. Hvad med at fremleje noget et par år?

> er
> > > der måske bid med boligselskabet bagefter...
> > > Det er i hvertfald et flot tilbud fra Sabina, monstro du skulle
overveje
> > det
> > > en gang til
> > >
> > > --
> > > Mange hilsner & held og lykke fra Ann R
> > > Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
> > >
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Ann Rudbeck (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Ann Rudbeck


Dato : 08-03-02 03:52

d. 07/03/02 14:42 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
N8Kh8.70$IE4.1629@news.get2net.dk:

> Hej Ann
>
> Det er desværre ikke til at få fingre i noget at fremleje....ellers havde
> jeg gjort det!
>
> Knus
> Trine

Hvad med den her:

http://www.ledigelejligheder.dk/vis_lejlighed.php?sid=&lejligheder_id=167

Den er godt nok kun til fremleje i 1 år og det fremgår ikke om man må have
husdyr (!!) men er måske værd at se på?

--
Mange hilsner fra Ann R
Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck


Trine Alsing (08-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine Alsing


Dato : 08-03-02 08:58

Ja helt sikkert...tusind tak!!

Knus
Trine
"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
news:B8ADE5FA.35C1%ann_rudbeck@mac.com...
> d. 07/03/02 14:42 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> N8Kh8.70$IE4.1629@news.get2net.dk:
>
> > Hej Ann
> >
> > Det er desværre ikke til at få fingre i noget at fremleje....ellers
havde
> > jeg gjort det!
> >
> > Knus
> > Trine
>
> Hvad med den her:
>
> http://www.ledigelejligheder.dk/vis_lejlighed.php?sid=&lejligheder_id=167
>
> Den er godt nok kun til fremleje i 1 år og det fremgår ikke om man må have
> husdyr (!!) men er måske værd at se på?
>
> --
> Mange hilsner fra Ann R
> Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
>



Ann Rudbeck (09-03-2002)
Kommentar
Fra : Ann Rudbeck


Dato : 09-03-02 03:22

d. 08/03/02 8:57 skrev Trine Alsing på ta@dli.dk i artiklen
rb_h8.19$oI5.663@news.get2net.dk:

> Ja helt sikkert...tusind tak!!
>
> Knus
> Trine

Selv tak

Kender du for resten denne her "Boligsøgesideoversigt":

http://home3.inet.tele.dk/elgo/side-25.htm

Jeg krydser fingre for dig og mitterne..

--
Mange hilsner fra Ann R
Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck



Trine Alsing (09-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine Alsing


Dato : 09-03-02 10:26

Hej Ann

Nej, den kendte jeg ikke Tak igen.

Hilsen
Trine
"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
news:B8AF305B.3625%ann_rudbeck@mac.com...
> d. 08/03/02 8:57 skrev Trine Alsing på ta@dli.dk i artiklen
> rb_h8.19$oI5.663@news.get2net.dk:
>
> > Ja helt sikkert...tusind tak!!
> >
> > Knus
> > Trine
>
> Selv tak
>
> Kender du for resten denne her "Boligsøgesideoversigt":
>
> http://home3.inet.tele.dk/elgo/side-25.htm
>
> Jeg krydser fingre for dig og mitterne..
>
> --
> Mange hilsner fra Ann R
> Donna og Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck
>
>



Pernille Scharff (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Pernille Scharff


Dato : 06-03-02 15:19

Kære Trine,

Åh nej dog, det var da forfærdeligt...stakkels dig og stakkels misser...
Kender du ikke nogen der kan tage Emil og Luna i pleje indtil du får
ordnet din boligsituation? Der MÅ da være nogen, måske nogen fra
gruppen, der kan hjælpe i et stykke tid?? Jeg ved godt at det ikke
bliver sjovt for misserne at flytte flere gange, men så får de da lov at
beholde dig! Det er da bestemt heller ikke optimalt hvis de bliver skilt
ad....

Jeg håber du finder en løsning der er til at leve med!

Knus og næsemøz

Pernille


Trine (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 06-03-02 15:23

Puha hvor er i alle søde ....sidder sgu og græder

Jeg kender jo om nogen mine katte, og jeg ved at specielt Luna ville have
svært ved at flytte flere gange....så hvis jeg skulle vælge den løsning med
at flytte hende flere gange, ville det være af egoistiske grunde. Og det vil
jeg ikke være, uanset hvor ondt det så gør på mig....det vigtigste er mine
små pus!

Hilsen
Trine
"Pernille Scharff" <pernille@btob.dk> wrote in message
news:1wph8.2385$ng4.137501@news000.worldonline.dk...
> Kære Trine,
>
> Åh nej dog, det var da forfærdeligt...stakkels dig og stakkels misser...
> Kender du ikke nogen der kan tage Emil og Luna i pleje indtil du får
> ordnet din boligsituation? Der MÅ da være nogen, måske nogen fra
> gruppen, der kan hjælpe i et stykke tid?? Jeg ved godt at det ikke
> bliver sjovt for misserne at flytte flere gange, men så får de da lov at
> beholde dig! Det er da bestemt heller ikke optimalt hvis de bliver skilt
> ad....
>
> Jeg håber du finder en løsning der er til at leve med!
>
> Knus og næsemøz
>
> Pernille
>



Kate (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 06-03-02 19:05

"Trine" <ta@dli.dk> wrote in news:hEph8.101$cB3.3017@news.get2net.dk:

> Puha hvor er i alle søde ....sidder sgu og græder
>

Åhh Trine


Jeg kan desværre heller ikke tage Emil og Luna. Gid man dog kunne
hjælpe. Jeg tog også forgivet at det var drengens allergi der spillede
ind

Jeg kan godt forstå dig omkring det med at flytte misserne flere gange,
og ja, du kender dem bedst og ved hvordan de reagerer og om de let
bliver stressede. Jeg må også sige at his jeg ikke kunne ha' mine ville
jeg sikkert ikke ønske at omplacere Sofie, fordi hun er som hun er,
hvor imod drengen ville jeg ikke betænke mig på i et sekund.

Selvom det er svært hvordan tror du de vil ha' det med at blive skilt
ad? Måske var det værd at overveje Sabinas flotte tilbud om ikke andet
så indtil du kan overskue situationen. Lige nu må alt jo være kaos for
dig. Et pusterum, hvor du ved at kattene har det godt er måske godt for
dig.

Stort trøstekram,
Kate

Trine (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 07-03-02 09:25

Hej Kate

Ja det er en meget svær situation....især fordi jeg ikke aner hvor lang tid
der går, før jeg har en lejlighed.

Jeg tror at selvom de er rigtigt gode venner, ville de ikke være nød til at
skulle samme sted hen....

Jeg ved at Emil ville jeg kunne flytte 100 gange uden at han ville blive
stresset af det....Han tager tingene som de kommer og lader sig absolut ikke
slå ud af noget som helst, men det er noget andet med Luna.

Triste hilsener og tak for trøstekrammet!!

Trine
"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in message
news:cTsh8.790$833.470765755@news.orangenet.dk...
> "Trine" <ta@dli.dk> wrote in news:hEph8.101$cB3.3017@news.get2net.dk:
>
> > Puha hvor er i alle søde ....sidder sgu og græder
> >
>
> Åhh Trine
>
>
> Jeg kan desværre heller ikke tage Emil og Luna. Gid man dog kunne
> hjælpe. Jeg tog også forgivet at det var drengens allergi der spillede
> ind
>
> Jeg kan godt forstå dig omkring det med at flytte misserne flere gange,
> og ja, du kender dem bedst og ved hvordan de reagerer og om de let
> bliver stressede. Jeg må også sige at his jeg ikke kunne ha' mine ville
> jeg sikkert ikke ønske at omplacere Sofie, fordi hun er som hun er,
> hvor imod drengen ville jeg ikke betænke mig på i et sekund.
>
> Selvom det er svært hvordan tror du de vil ha' det med at blive skilt
> ad? Måske var det værd at overveje Sabinas flotte tilbud om ikke andet
> så indtil du kan overskue situationen. Lige nu må alt jo være kaos for
> dig. Et pusterum, hvor du ved at kattene har det godt er måske godt for
> dig.
>
> Stort trøstekram,
> Kate



Sabina Hertzum (06-03-2002)
Kommentar
Fra : Sabina Hertzum


Dato : 06-03-02 15:17

hej trine...

jeg har tilbudt dig det før.... remember..... det tilbud gælder stadig....
hvis alt andet glipper er du velkommen til at forsøge dig med at lade os
passe dem indtil du finder en lejlighed..... to katte fra eller til*G* linda
skal nok tage godt imod dem*GG*
tænk over det søde..... så kan du også komme på visit her lidt oftere*GG*

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
"Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
news:0eph8.94$cB3.2905@news.get2net.dk...
> Hej Ann
>
> Philip og jeg er gået fra hinanden, så jeg bor i øjeblikket hos min
> mor....Philip kan ikke beholde kattene pga OLiver...og jeg kan ikke have
dem
> med til min mor, da hun har en hund der bestemt ikke kan lide katte.
>
> Det er sådan de ulykkelige omstændigheder hænger sammen....så det er noget
> rigtigt L...
>
> /Trine
>
>
> "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> news:B8ABD63F.34F4%ann_rudbeck@mac.com...
> > d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> > t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:
> >
> > >
> > > Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine
missebørn
> > > Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg
skåne
> dig
> > > for.
> > >
> > > Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
> > >
> >
> > Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
> > Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
> > Pokkers osse hvor er det bare surt!
> >
> > Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte
> >
> >
>
>



Trine (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Trine


Dato : 07-03-02 09:30

Hej sveske

Hmm det kunne godt være at jeg skulle overveje det alligevel....vil have
frygteligt svært ved at undvære dem!! Og som du jo selv siger, så kan jeg jo
komme og besøge dem....og jeg VED at de ville få det super hos jer, måske
blive en anelse overforkælede


Har du snakket med John om det??

Lige nu kan jeg ihvertfald ikke finde en løsning....jeg aner ikke mine
levende råd.....jeg har selvfølgelig den mulighed at aflevere dem på et
internat, men det må blive ABSOLUT sidste udvej.


Knus
Trine
"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> wrote in message
news:zBph8.2386$ng4.137731@news000.worldonline.dk...
> hej trine...
>
> jeg har tilbudt dig det før.... remember..... det tilbud gælder stadig....
> hvis alt andet glipper er du velkommen til at forsøge dig med at lade os
> passe dem indtil du finder en lejlighed..... to katte fra eller til*G*
linda
> skal nok tage godt imod dem*GG*
> tænk over det søde..... så kan du også komme på visit her lidt oftere*GG*
>
> --
> knus sabina
>
> behind every good woman,
> lies a trail of men...*SF*
> læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
> "Trine" <ta@dli.dk> wrote in message
> news:0eph8.94$cB3.2905@news.get2net.dk...
> > Hej Ann
> >
> > Philip og jeg er gået fra hinanden, så jeg bor i øjeblikket hos min
> > mor....Philip kan ikke beholde kattene pga OLiver...og jeg kan ikke have
> dem
> > med til min mor, da hun har en hund der bestemt ikke kan lide katte.
> >
> > Det er sådan de ulykkelige omstændigheder hænger sammen....så det er
noget
> > rigtigt L...
> >
> > /Trine
> >
> >
> > "Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> wrote in message
> > news:B8ABD63F.34F4%ann_rudbeck@mac.com...
> > > d. 06/03/02 12:30 skrev Trine på ta@dli.dk i artiklen
> > > t6nh8.50$cB3.1991@news.get2net.dk:
> > >
> > > >
> > > > Jeg er kommet i den kedelige situation at jeg skal af med mine
> missebørn
> > > > Laaaaang historie, som virkelig trækker tårer, så den vil jeg
> skåne
> > dig
> > > > for.
> > > >
> > > > Du har nok hørt om dem...Emil og Luna...
> > > >
> > >
> > > Årh Trine - det gør mig virkelig ondt..
> > > Så gik det ikke trods alle jeres forholdsregler?
> > > Pokkers osse hvor er det bare surt!
> > >
> > > Medfølende hilsner fra genboerne Ann R, Donna & Ditte
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Heidi Høegh (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Heidi Høegh


Dato : 07-03-02 07:33

Hej Gitte

Ville egentlig bare lige ønske dig held og lykke i jagten på jeres nye kat.
En eller anden lille mis kan godt begynde at glæde sig, og et godt råd til
alle små katte på de danske internater : Smil og se sød ud, hvis i ser Gitte


Masser af hilsner fra
Heidi Høegh



Gitte J (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 07-03-02 09:08

Fnis ... mmm..
Jeg tager på Kattens Værn idag og kigger - ikke at jeg tror de har nogen
killinger, men... det er godt at følge med. Faldt over en annonce om en lile
missepige heroppe på tre mdr. heroppe i går, da jeg søgte efter noget helt
andet, men kæresten syntes, at det bør være en meget ung Kattens Værn-misser
ligesom Laban var det (han har med tiden udviklet en skabs-interesse i
problmerne med overflødige katte, åbenbart
Nu er jeg spændt på, om der sidder en flok killinger deroppe på KV idag ...
med kunstigt store runde øjne og smilehuller så dybe, at man kan gemme
godbidder i dem
-Gitte

"Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> wrote in message
news:3c870831$0$80914$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej Gitte
>
> Ville egentlig bare lige ønske dig held og lykke i jagten på jeres nye
kat.
> En eller anden lille mis kan godt begynde at glæde sig, og et godt råd til
> alle små katte på de danske internater : Smil og se sød ud, hvis i ser
Gitte
>
>
> Masser af hilsner fra
> Heidi Høegh
>
>



Fie (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Fie


Dato : 07-03-02 10:53

Hej Gitte

Jeg har lige snakket med Kattens Værn (lang historie!) og det lader til at
de kun har unge søskendepar og katte, som skal i narkose i dag. Så de
opfordrer folk til at vente til starten af næste uge.........bare så du ikke
går forgæves

Hilsen
Fie

"Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
news:a676vh$mv4$1@sunsite.dk...
> Fnis ... mmm..
> Jeg tager på Kattens Værn idag og kigger - ikke at jeg tror de har nogen
> killinger, men... det er godt at følge med. Faldt over en annonce om en
lile
> missepige heroppe på tre mdr. heroppe i går, da jeg søgte efter noget helt
> andet, men kæresten syntes, at det bør være en meget ung Kattens
Værn-misser
> ligesom Laban var det (han har med tiden udviklet en skabs-interesse i
> problmerne med overflødige katte, åbenbart
> Nu er jeg spændt på, om der sidder en flok killinger deroppe på KV idag
....
> med kunstigt store runde øjne og smilehuller så dybe, at man kan gemme
> godbidder i dem
> -Gitte
>
> "Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> wrote in message
> news:3c870831$0$80914$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hej Gitte
> >
> > Ville egentlig bare lige ønske dig held og lykke i jagten på jeres nye
> kat.
> > En eller anden lille mis kan godt begynde at glæde sig, og et godt råd
til
> > alle små katte på de danske internater : Smil og se sød ud, hvis i ser
> Gitte
> >
> >
> > Masser af hilsner fra
> > Heidi Høegh
> >
> >
>
>



Eva Schmidt (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Eva Schmidt


Dato : 07-03-02 12:50

Jeg ville anbefale at gå ind på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside!
De har internater over det meste af landet og man kan se billeder og en kort
beskrivelse at alle de dejlige misser, der venter på nye hjem!
Måske sidder der lige akkurat den, du og Freja venter på!!

Adressen er www.dyrenes-beskyttelse.dk

mvh Eva


Fie <fie@blaesenborg.net> skrev i en
news:QLGh8.3898$Mc.177678@news010.worldonline.dk...
> Hej Gitte
>
> Jeg har lige snakket med Kattens Værn (lang historie!) og det lader til at
> de kun har unge søskendepar og katte, som skal i narkose i dag. Så de
> opfordrer folk til at vente til starten af næste uge.........bare så du
ikke
> går forgæves
>
> Hilsen
> Fie
>
> "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> news:a676vh$mv4$1@sunsite.dk...
> > Fnis ... mmm..
> > Jeg tager på Kattens Værn idag og kigger - ikke at jeg tror de har nogen
> > killinger, men... det er godt at følge med. Faldt over en annonce om en
> lile
> > missepige heroppe på tre mdr. heroppe i går, da jeg søgte efter noget
helt
> > andet, men kæresten syntes, at det bør være en meget ung Kattens
> Værn-misser
> > ligesom Laban var det (han har med tiden udviklet en skabs-interesse i
> > problmerne med overflødige katte, åbenbart
> > Nu er jeg spændt på, om der sidder en flok killinger deroppe på KV idag
> ...
> > med kunstigt store runde øjne og smilehuller så dybe, at man kan gemme
> > godbidder i dem
> > -Gitte
> >
> > "Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> wrote in message
> > news:3c870831$0$80914$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Hej Gitte
> > >
> > > Ville egentlig bare lige ønske dig held og lykke i jagten på jeres nye
> > kat.
> > > En eller anden lille mis kan godt begynde at glæde sig, og et godt råd
> til
> > > alle små katte på de danske internater : Smil og se sød ud, hvis i ser
> > Gitte
> > >
> > >
> > > Masser af hilsner fra
> > > Heidi Høegh
> > >
> > >
> >
> >
>
>


Fie (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Fie


Dato : 07-03-02 13:09

Hej Eva

Jeg er også med jævne mellemrum inde og kigge på Dyrenes Beskyttelses
hjemmeside (kan simpelthen ikke lade være . Men deres afdelinger ligger
så frygtelig langt væk fra hvor vi bor.

Hilsen
Fie
"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
news:3c8753bc$0$48961$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg ville anbefale at gå ind på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside!
> De har internater over det meste af landet og man kan se billeder og en
kort
> beskrivelse at alle de dejlige misser, der venter på nye hjem!
> Måske sidder der lige akkurat den, du og Freja venter på!!
>
> Adressen er www.dyrenes-beskyttelse.dk
>
> mvh Eva
>
>
> Fie <fie@blaesenborg.net> skrev i en
> news:QLGh8.3898$Mc.177678@news010.worldonline.dk...
> > Hej Gitte
> >
> > Jeg har lige snakket med Kattens Værn (lang historie!) og det lader til
at
> > de kun har unge søskendepar og katte, som skal i narkose i dag. Så de
> > opfordrer folk til at vente til starten af næste uge.........bare så du
> ikke
> > går forgæves
> >
> > Hilsen
> > Fie
> >
> > "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> > news:a676vh$mv4$1@sunsite.dk...
> > > Fnis ... mmm..
> > > Jeg tager på Kattens Værn idag og kigger - ikke at jeg tror de har
nogen
> > > killinger, men... det er godt at følge med. Faldt over en annonce om
en
> > lile
> > > missepige heroppe på tre mdr. heroppe i går, da jeg søgte efter noget
> helt
> > > andet, men kæresten syntes, at det bør være en meget ung Kattens
> > Værn-misser
> > > ligesom Laban var det (han har med tiden udviklet en skabs-interesse i
> > > problmerne med overflødige katte, åbenbart
> > > Nu er jeg spændt på, om der sidder en flok killinger deroppe på KV
idag
> > ...
> > > med kunstigt store runde øjne og smilehuller så dybe, at man kan gemme
> > > godbidder i dem
> > > -Gitte
> > >
> > > "Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> wrote in message
> > > news:3c870831$0$80914$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > > Hej Gitte
> > > >
> > > > Ville egentlig bare lige ønske dig held og lykke i jagten på jeres
nye
> > > kat.
> > > > En eller anden lille mis kan godt begynde at glæde sig, og et godt
råd
> > til
> > > > alle små katte på de danske internater : Smil og se sød ud, hvis i
ser
> > > Gitte
> > > >
> > > >
> > > > Masser af hilsner fra
> > > > Heidi Høegh
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>



Gitte J (07-03-2002)
Kommentar
Fra : Gitte J


Dato : 07-03-02 14:58

Mmm... er netop kommet hjem fra Kattens Værn (Aalborg), og efter at have
haft to katte liggende på mig i snart en time, er jeg i ret godt humør. Jeg
nåede ikke at læse din mail (er du også Aalborgenser?). Den ene får jeg
måske lov at kigge på imorgen igen, hvis ikke de, der havde aftalt at se
hende idag dukker op. Lille sort sag med navlebrok ... alvorligt charmerende
og lige den rette alder. Hun faldt i søvn på mig, og jeg har aldrig hørt en
kat spinde som hende før ... _meget_ højt!
Freja var helt oppe på dupperne, da jeg kom hjem med kattepels over det
hele Nu må vi se, om ikke hun bliver hentet af dem idag ... jeg er i alt
fald solgt til op over begge ører, og min kæreste er jo ikke bedre end mig
når det kommer til stykket.
Brrr... jeg er sådan set helt nervøs for at de snupper hende :- /
-Gitte


"Fie" <fie@blaesenborg.net> wrote in message
news:QLGh8.3898$Mc.177678@news010.worldonline.dk...
> Hej Gitte
>
> Jeg har lige snakket med Kattens Værn (lang historie!) og det lader til at
> de kun har unge søskendepar og katte, som skal i narkose i dag. Så de
> opfordrer folk til at vente til starten af næste uge.........bare så du
ikke
> går forgæves
>
> Hilsen
> Fie
>
> "Gitte J" <gjlo98@hum.auc.dk> wrote in message
> news:a676vh$mv4$1@sunsite.dk...
> > Fnis ... mmm..
> > Jeg tager på Kattens Værn idag og kigger - ikke at jeg tror de har nogen
> > killinger, men... det er godt at følge med. Faldt over en annonce om en
> lile
> > missepige heroppe på tre mdr. heroppe i går, da jeg søgte efter noget
helt
> > andet, men kæresten syntes, at det bør være en meget ung Kattens
> Værn-misser
> > ligesom Laban var det (han har med tiden udviklet en skabs-interesse i
> > problmerne med overflødige katte, åbenbart
> > Nu er jeg spændt på, om der sidder en flok killinger deroppe på KV idag
> ...
> > med kunstigt store runde øjne og smilehuller så dybe, at man kan gemme
> > godbidder i dem
> > -Gitte
> >
> > "Heidi Høegh" <bentogheidi@mail.tele.dk> wrote in message
> > news:3c870831$0$80914$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > Hej Gitte
> > >
> > > Ville egentlig bare lige ønske dig held og lykke i jagten på jeres nye
> > kat.
> > > En eller anden lille mis kan godt begynde at glæde sig, og et godt råd
> til
> > > alle små katte på de danske internater : Smil og se sød ud, hvis i ser
> > Gitte
> > >
> > >
> > > Masser af hilsner fra
> > > Heidi Høegh
> > >
> > >
> >
> >
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408868
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste